Taskforce Hammersmith (SM + IG)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Chris z'n Space Marines

Berichtdoor Bobske » 27 nov 2011 14:04

dread ziet er weer cool uit (6, help!)
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Chris » 27 nov 2011 16:01

[quote="pijnappel"]dit is echt het best geconventeerde leger, dat ik ooit heb gezien, het is echt vet cool. :worship:
keep going :thumbup:

Dat wint Andre met gemak zou ik zeggen :)
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor pijnappel » 27 nov 2011 16:14

daar heb je gelijk in. Maar ik ben geen fan van deathguards. Dat is puur smaak, Andre kan echt super goed schilderen en converteren. Ik heb meer interresse in lopende robotjes, mannen met allerlei tangen, en tanks, etc, etc.
Ik had het misschien anders moeten zeggen.
Ik vind dit het coolste leger :grijns:
Legers die ik speel: WHFB- Empire
pijnappel
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Chris » 28 nov 2011 00:23

Maar een shot van de 6 heren samen dan. Die halve dread op de grond krijgt hetzelfde track onderstel als de tech-dread. De kluts had me 2 linker tracks gestuurd, zodat ik nog even op het vervangende onderdeel moet wachten. Ik vond de sentinel poten met aanhangend klokkenspel toch niet helemaal je van het, vandaar dat ie nu ook op tracks staat. Maar het is allemaal gemagnetiseerd, dus het zou zomaar kunnen dat ie toch weer een keer pootjes ontwikkeld.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Chris » 08 dec 2011 00:21

Na een maand van veel te hard moeten werken weer eens een dag voor mezelf gehad. Alhier het resultaat van die vrije tijd :) De lijm is letterlijk nog nat, dus afwerking etc moet allemaal nog, en ik zie ook nog wat moldlines op de techmarine. De stoel op het 2e kanon zit nog los, aangezien ik de plaat eerst nog wat moet bewerken voordat ie past. Er moet uiteraard ook nog een techmarine schutter voor komen. Ik ben me ervan bewust dat de 3 thunderfire cannons totaal niet op elkaar lijken. Maar het idee is ook een beetje dat het allemaal danwel heel oude, unieke ontwerpen, danwel eigenlijk verboden xeno-tech, dan wel geavanceerde proto-types zijn, en als zodanig dus juist redelijk uniek zijn. Hier is de achtergrond van de steel confessors, mischien dat het dan wat logischer is: http://warhammer40k.wikia.com/wiki/Steel_Confessors
Ps: dikke kans dat ik het achterste stuk van het eerste kanon er nog af knip, zodat het model wat compacter is, en de marine iets logischer staat. Maar afknippen is zo gedaan, dat ongedaan maken is wat lastiger :P

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Chris » 11 dec 2011 06:45

Ik heb maar een nieuwe Master of the Forge on bike met conversion beamer gemaakt. De vorige was toch net te groot om zonder morren te kunnen gebruiken, en er was wat commentaar op de bit die ik als beam had gebruikt. Ik zet er dus gewoon andere wapens op en gebruik hem als de landspeeder die het in den beginnen was, maar dat wat gepimpt.
Versie 2.0 alhier. Er moet nog aardig wat afwerking overheen, maar het is bijna ochtend dus ik geloof het wel. Commentaar welkom.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor The_Hunter » 11 dec 2011 12:13

Dat is toch wel iets overtuigender een apparte imperium gun dan zo'n Ork "Kustom Mega Blasta" :tu:
Afbeelding
[quote="TROLL"]OEW NICE NICE ^^ nurgle blubber spinnen beest XD
Legers die ik speel: 40k: Chaos Marines, Orks, Imperial Guard WHFB: Ogre Kingdoms Warmachine: Khador
The_Hunter
Not banned yet

Berichtdoor Chris » 03 feb 2012 02:41

Weer eens tijd voor een update!
Ironclad dreadnought in dezelfde stijl als de techdread. Hij moet nog wat afgewerkt worden, en ik moet nog armen maken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En dan hier een heavy walker die nog zwaar WIP is. Dat gat bovenop komt de geschutskoepel, en een grote ook. Aan de voorkant komen nog 2 "sponson" underslung-armen met wapens erop. De poten moeten alleen nog even opdrogen voor ik er nog meer gewicht op hang. Hij zou als predator aan de slag kunnen, al is ie wel een stukje hoger. Ik ben er meer "voor de cool" mee bezig dan dat het echt wat is uit de codex. Mischien een leman russ? Kritiek/suggesties welkom:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zoals altijd, als je in wilt zoomen een of twee keer klikken, afhankelijk van hoe groot je het wilt.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Richard » 03 feb 2012 11:36

rhino... is nuttiger bij je marines ;)
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Chris » 03 feb 2012 22:05

En nu dan met turret, en op verzoek maar meteen in resized vol formaat. Denk je nog steeds dat het een rhino kan zijn Richard? :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De turret en achterpoten kunnen volledig vrij draaien. Die missile pods schieten echte raketten af. Geen l.o.s.? Hoezo geen l.o.s.? PENG! Waarom ligt je pupke dan nu plat?
Chris
Lord Lion-O

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs