Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!
Als laatste nog (zoals beloofd) de foto's van mijn Razorwing, want ja, ook die is af (Alle drie de modellen waren al langere tijd 95% af, maar nu heb ik de rest ook eindelijk afgemaakt ). So, enjoy!
Zo, hier moeten jullie het voorlopig mee doen, want nu zit ik voorlopig weer in de convert/ plak fase voordat ik verder kan gaan met schilderen.
Legers die ik speel: Dark Elves (over 10.000 pts, about 80% painted), Dark Eldar (WIP), (Orcs & )Goblins (future WIP), Saga: Skraelings and Vikings
de "tribals" op de wings, zijn er op het ene plaatje wel, op het andere plaatje niet... Zijn die er later bij gekomen?
Ziet er nice uit zeg! mooi strak zwart, met felle blauwe lijnen ... ( tron? anybody? ) Op de onderste foto is nice te zien hoeveel highlights die lijnen hebben.... staan er strak op trouwens! Realy coolz! Nu nog een keertje mee ( en voor mij tegen ) spelen!
WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !!Always use propper safety equipment