thanks guy, ik heb nog steeds niet alle regels van een army list maken. maar dat komt wel.(moet is weer gaan bewerken, voor de zoveelste keer

)
alleen de warrior priest moet binnenkort af zijn, voor het toernooi. maar de andere 2 zullen wel een tijdje zwart blijven.
Morgen begint mijn painting marathon, elke dag de hele dag verven, anders haal ik het niet.
en op de vlag, daar komt een monster van een freehand op

( ik ga het proberen).
het leuke vind ik aan gamezone.
Dat de modellen goedkoper zijn als ik ze als characters koop, maar duurder zijn als ik ze als ik ze koop voor een unit.
voorbeeld, als ik de unit knights koop van gamezone, dan ben ik 50 euro voor 5 knights.
op het moment dan ik 3 hero's koop, dan ben ik meestal (verschild per model) 36 euro kwijt. bij gw betaal ik dan 45 euro (dit zijn de modellen die ik nu gekocht heb, bij andere modellen is het weer anders), nu heb ik ook nog eens beter kwaliteit. Wat wel duurder is de verzendkosten, die is 9 euro. Dus dat zal het weer compenseren, vanaf 120 euro rekenen zij geen verzendkosten.
Gamezone is in het algemeen wat gelijk met zijn prijzen, gw niet.
Maar hun verzendkosten zijn duurder. Ik raad iedereen aan om als meerdere mensen iets willen kopen om dat samen te doen, je raakt namelijk met meerdere mensen al gauw boven de 120 euro ( licht ook aan wat iedereen bestelt), en dan betaal je geen verzendkosten, en dat is de 9 euro wel waard om samen te kopen, vind ik.
en nou de komende dagen geen forum meer, ik moet nu echt weer gaan schilderen