Victory Points Fantasy vluchtende units

Victory Points Fantasy vluchtende units

Berichtdoor lizardcommander » 02 maart 2012 17:56

Krijg je voor vluchtende units victory points? of alleen als ze voor x-aantal % zijn vernietigd?
lizardcommander
Towns Fool
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: 04 apr 2008 10:51
Woonplaats: Mariaheide (Uden-Veghel)

Re: Victory Points Fantasy vluchtende units

Berichtdoor TROLL » 02 maart 2012 20:04

Aah jep ook dat moet toegevoegd worden.

vluchtende units tellen als volledig vernietigd aan het eind van de battle.
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1199
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Re: Victory Points Fantasy vluchtende units

Berichtdoor Benman » 02 maart 2012 20:07

Zou je dat moeten toevoegen? :dunno: Dat is toch ook een normale regel die iedereen behoort te weten.
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Avatar gebruiker
Benman
BOFH
 
Berichten: 1437
Geregistreerd op: 11 maart 2006 22:17
Woonplaats: Malta

Re: Victory Points Fantasy vluchtende units

Berichtdoor TROLL » 02 maart 2012 20:11

Daar ging ik ook van uit. Maar voor de duidelijkheid kan het er in?
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1199
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Re: Victory Points Fantasy vluchtende units

Berichtdoor Guy » 03 maart 2012 18:12

Wordt bij deze toegevoegd aan rulespack.
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1112
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen


Plaats een reactie

Quote geselecteerd

Geef de code van de afbeelding in exact zoals weergegeven. De code is niet hoofdlettergevoelig en kan geen nul bevatten.
 

Keer terug naar Daemons & Damsels 2012 FAQ-vraag maar raak.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast