Beste organisatie,
Met betrekking op de missies heb ik de volgende vragen/opmerkingen:
1). Sudden death: de huidige implementatie zorgt ervoor dat er nogal een aantal vreemde situaties op kunnen treden (als je "pech" hebt en je tabled je tegenstander voordat je tijd had om op objectives te bewegen heb je opeens een draw). Is het niet beter om in het geval van sudden death het resultaat op 16-4 te zetten, waarbij tweemaal een stap omhoog gegaan kan worden (+2/-2 voor meer dan 300 victory points verschil, +2/-2 voor meer objectives voor missie 1 en 3, voor missie 2 zou het dan zijn +2/-2 voor 300 victory points verschil en +4/-4 voor 600 victory points verschil)?
2). De command points structuur van missie 2 bevoordeelt lage killpoint legers wel erg veel (Draigowing legers hebben bij 1650 punten vaak maar 3 killpoints als een voorbeeld) en zorgt ervoor dat je een massacre tegen kunt krijgen zelfs als je je tegenstander volledig annihalate. Is het mogelijk om hier nogmaals naar te kijken?


