Fantasy Scouts deployment

Fantasy Scouts deployment

Berichtdoor lizardcommander » 26 maart 2012 18:44

Telt de deployment van scouts mee voor de +1 voor de eerste beurt (voor scenario 2 en 3)?

Degene die als eerste klaar is met deployment krijgt +1 voor de eerste beurt. Als je scounts mee laat tellen, heeft degene met scouts nooit de +1.
lizardcommander
Towns Fool
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: 04 apr 2008 10:51
Woonplaats: Mariaheide (Uden-Veghel)

Re: Fantasy Scouts deployment

Berichtdoor lizardcommander » 07 apr 2012 15:40

Al een keuze kunnen maken wat jullie met bovenstaande doen?
lizardcommander
Towns Fool
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: 04 apr 2008 10:51
Woonplaats: Mariaheide (Uden-Veghel)

Re: Fantasy Scouts deployment

Berichtdoor vhati » 07 apr 2012 18:50

ik ben geen judge en heb ook niets met het toernooi te maken, maar is scout deployment niet een speciale deployment die plaatsvind na normale deployment?

dus dat betekent dat ze niet meetellen voor de +1 van de eerste beurt...
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
Avatar gebruiker
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails
 
Berichten: 164
Geregistreerd op: 29 sep 2007 16:48
Woonplaats: Out of My Mind

Re: Fantasy Scouts deployment

Berichtdoor Chris » 07 apr 2012 22:20

Ik ben ook geen fantasy judge, maar op de club spelen we eigenlijk altijd dat ze niet meetellen voor de +1. Lijkt me op het toernooitje dan hetzelfde.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Avatar gebruiker
Chris
Lord Lion-O
 
Berichten: 1313
Geregistreerd op: 27 aug 2010 14:22
Woonplaats: Hannover

Re: Fantasy Scouts deployment

Berichtdoor TROLL » 09 apr 2012 19:15

Mijn excusses voor mijn late reactie, ik ben erg druk.

Scout deployment gebeurt na de normale deployment fase. Scout units tellen niet mee in wie er als eerste klaar is met deployment.

(scouts staan in theorie al op het veld voordat er gedeployed wordt)
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1199
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo


Plaats een reactie

Quote geselecteerd

Geef de code van de afbeelding in exact zoals weergegeven. De code is niet hoofdlettergevoelig en kan geen nul bevatten.
 

Keer terug naar Daemons & Damsels 2012 FAQ-vraag maar raak.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron