Johans schilder en conversie blogje

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Johans schilder en conversie blogje

Berichtdoor Iron Bars » 16 jul 2012 18:08

Hallo mede wargamers, hierbij weer een poging van mij om gemotiveerd te blijven om iets af te maken. Ik heb vorige week het 6de editie boek van 40k gekocht en het kriebelt om daar een legertje voor te starten. Net als veel wargamers heb ik alleen de neiging om volgende week van plan te veranderen en weer een ander leger te willen dan deze week. Ik hoop dat de allies regels daar verandering in gaan brengen.

Het plan: een adeptus mechanicus thema in een imperial guard met space marine leger. Hierin dus veel bionics, robots, rare walkers en misschien ergens een super heavy (mits de motivatie het uit houd).

Ik ben al eens eerder met de Sons of Medusa (een iron hands afsplitsing) bezig geweest. Resultaat, 1 halve tactical squad, foto's volgen. Nu op de verf tafel: de andere helft van die squad, 5 sniper scouts, 1 captain en 1 dreadnought.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze week ga ik denk ik aan de captain werken, op de foto is de post airbrush status te zien.

Meer volgt.........
Flak armor is not just a muscle shirt with the word "ARMOR" stenciled on it
Legers die ik speel: Imperial guard/Space marines
Iron Bars
Not banned yet

Re: Johans schilder en conversie blogje

Berichtdoor Chris » 16 jul 2012 18:57

Klinkt goed, dat is bijna letterlijk wat ik ook met mijn leger doe :)
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Iron Bars » 18 jul 2012 15:31

Great minds think alike?

Een update van mijn captain/sergeant, ik kan nog steeds geen goede foto's maken maar ik heb gewerkt aan zijn powerarmour en hoofd:

Afbeelding

Afbeelding

WIP chapter marking, atropos warclan versie

Afbeelding

En de volgende master of the forge waar ik aan werk:

Afbeelding

Afbeelding
Iron Bars
Not banned yet

Berichtdoor Chris » 18 jul 2012 15:47

Hasslefree horloge onderdeeltjes? :P
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Iron Bars » 18 jul 2012 20:30

Nee, ooit lang geleden via ebay watch parts gekocht, hele zak voor een paar euro.
Iron Bars
Not banned yet

Berichtdoor TROLL » 23 jul 2012 09:47

Nice, waar komt die vuist gun vandaan?
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Iron Bars » 24 jul 2012 19:05

Theo, is de combi melta van de apocalypse vehicle upgrade spreu, (http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod770023a) aan een angelus boltgun gelijmt. De conversie heb ik geleend van deze blog: http://www.heresy-online.net/forums/sho ... hp?t=58718

Dit weekend flink doorgewerkt tussen het bbq'en door en hij is af.

Veteran Sergeant Agrippana, second squad, second company, Atropos Warclan, Sons of Medusa

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dit is het volgende project, een knight battle walker voor de imperial guard. Naar lang zoeken eindelijk een geschikt 'hoofd' gevonden in de stormraven turret

Afbeelding

en met benen

Afbeelding

En zijn kleine broer, de hellhound hellstaker

Afbeelding
Iron Bars
Not banned yet

Berichtdoor Chris » 24 jul 2012 22:49

Waar heb je die servo arm van gemaakt? En die knight titan zie ik mezelf in de nabije toekomst ook maken, ben al tijdje aan het wikken over defiler kopen :)
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Iron Bars » 28 jul 2012 15:34

Chris: chapterhouse set met conversion beamer: http://chapterhousestudios.com/index.ph ... uct_id=151

Geverft de rest van de week. De eerste helft van een devestator squad:

Afbeelding

Ik ben aan het proberen mijn verf techniek te verbeteren, dit is een SoM helm nieuwe stijl:

Afbeelding

En aangezien mijn freestyle nog steeds flink wat te wensen over laat ben ik aan het proberen of ik met insta-mold shoulderpads kan maken:

Afbeelding

Dit is de eerste poging, de origineele pads komen van de red scorpion honour guard van forge world. Dat spul is echt goed, en gemakkelijk in gebruik.

Verder de pre undercoat collectie (achter aan harry the hammer voor een unit chaos warriors waar ik mee bezig ben):

Afbeelding
Iron Bars
Not banned yet

Berichtdoor Chris » 28 jul 2012 22:22

Ah ja daar heb ik ook naar gekeken (de servo arm). Ik vond hem alleen net te duur voor een enkele. Ik ben uiteindelijk voor deze gegaan: http://bitspudlo.com/products/servo-arm
Heeft de devastator sergeant een boltgun? Wil je hem niet liever een ccw/pistol geven? Als je schiet met je squad wil je toch altijd signum gebruiken, en als je outflankers/deepstrikers op je nek hebt heb je liever de extra attack. Naar mijn mening natuurlijk :)
Kun je een closeup van de smeltabike maken? Ik wil die servitor wel van wat dichter bij zien.
Chris
Lord Lion-O

Volgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs