Hiho, Hiho, the dwarfs are coming

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Beastherder » 04 sep 2006 14:01

En ook 3 plastic warriors geschilderd

Afbeelding

Die middelste is de dwerg die bij de White Dwarf zat, en binnenkort zal ik er nog een stel van deze bij krijgen als ik de Battle for Skull Pass ga kopen.
Duidelijk minder dan de 'gewone' plastics, maar ik ga ze lekker door de eenheden heen mixen en dan valt dat echt niet meer op.

Op het moment ga ik erg lekker met gewone 'rank & file' dwerg-pupkes, en dadelijk met de campaign zal ik voorlopig wel weer even 'into' dwergen blijven, maar daarna worden die nieuwe goblins ook wel erg verleidelijk. :wub:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 04 sep 2006 14:09

Ziet er weer goed uit .... Wordt dat nou niet een keer saai, al die Dwergen? ;)

hmmm, misschien toch s een shooty army proberen....

Ik zal m'n Salamanders dan maar weer eens uit de kast halen ...... :P

Die Battle of Skull Pass kabouters zijn inderdaad foeilelijk, maar je ziet er niks van als je ze fatsoenlijk schilderd en tussen normale plastic Dwarfs verstopt .... Het is vooral het gebrek aan/slecht afgewerkt detail (baard/schild overlapping en de maliënkolder) en de debiele poses waar ik me aan die jongens aan stoor, en in een unit valt dat niet op.

De plastic Miners en Thane vind ik daarentegen fantastisch! B)
Squiggoth

Berichtdoor Beastherder » 04 sep 2006 14:15

yup
couldn't agree more

Die Battle of Skull Pass (BoSK?)doos zal goed gebruikt gaan worden, alleen die Slayer en Thunderers zullen erg lang blijven liggen, denk ik.

En nee, die dwergen vervelen nog steeds niet (ik weet het, het verbaasd mij eigenlijk ook :blink: )

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Benman » 04 sep 2006 15:30

Zoals gewoonlijk Frank.............. No comment.

Gewoon geweldig weer. :yes:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 04 sep 2006 16:45

Oh jee

ik vond deze site:
http://www.bugmansbrewery.com/

Een site vol met dwergen-gekken B)

Het zal me heel wat uren kosten om de inhoud door te ploegen, maar ik heb al wat gave ideeën gezien ;)

Mooiste vondst tot nu toe zijn de links naar deze modellen
Bear Rider
Female
:wub: :wub: :wub:

Als de base-size gelijk is aan GW zijn ze wat klein, maar puur voor de mooi zou ik ze al willen hebben

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Gotrek » 04 sep 2006 17:30

Die zien er idd wel heel erg gelikt uit :wub:.
Website: http://www.sanderschoonbeek.nl

I fight better drunk than you do sober
Legers die ik speel: WHFB: Dwarfs, Warriors of Chaos. WH40k Genestealer Cults
Gotrek
Chaos Squat with the hat of Abaddon

Berichtdoor The Duke » 04 sep 2006 20:10

[quote="Beastherder"]
Mooiste vondst tot nu toe zijn de links naar deze modellen
Bear Rider
Female
:wub: :wub: :wub:

Als de base-size gelijk is aan GW zijn ze wat klein, maar puur voor de mooi zou ik ze al willen hebben

Ze zijn 25 mm, das dus vergelijkbaar met lotr formaat. Maar aangezien ze wel herioc scale zijn zal dat echt niet opvallen tussen je andere dwergen :nono: .

*ps: Herios scale houd in, ongeveer zelfde fouten in proporties als GW gebruikt. Te grote handen en gigantische wapens enzo ;) .
The Duke

Berichtdoor Beastherder » 10 sep 2006 16:44

Hmmmm
Gelukkig heb ik geen creditdard, anders zou ik ze al besteld hebben. Nu moet ik er nog even mee wachten, waarschijnlijk tot nadat ik wat meer dwergen heb geschilderd.

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 10 sep 2006 16:56

Weer wat crossbows geschilderd, nog maar 3 te gaan en de unit is klaar

Afbeelding

Dat zou betekenen dat ik ze op het toernooi volgende week in zou kunnen zetten, erg verleidelijk....

Afgelopen donderdag heb ik tegen Simon gespeeld met zn geleende Tomb Kings. Undead vind ik altijd een lastige tegenstander, en ik had voor de verandering een shooty leger meegenomen.
Het begon al goed met een ontploffende Flame Cannon in beurt 1 :( en het leek er op dat mijn twijfels over een shooty dwerg-leger bevestigt gingen worden. Gelukkig ging het in de latere beurten een stuk beter en uiteindelijk had ik, tot mijn eigen verbazing, toch een Solid Victory.
Ik ben er nog steeds niet van overtuigt dat het slim is, maar ik ga zondag toch een shooty leger proberen op het toernooi. Ik ben benieuwd. ^_^
(en het geeft een goede stok achter de deur om die laatste crossbows echt af te krijgen deze week)

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 10 sep 2006 17:06

Donderdag ook de nieuwe Battle of Skul Pass doos gekocht, en hij is echt fantastisch :thumbup:

De nieuwe goblins zijn echt de beste single-piece plastics die ik ooit gezien heb en de dwergen zijn ook uitstekend als ze niet zo'n raar kleurenschema hebben, vooral de Miners :tu:

Maar vooral de pony ben ik helemaal verliefd op geworden. Hij is zó schattig :wub:
Het is echt een piepklein shetland-ponytje (bij een mens komt ie net tot de heupen :P ) en hij heeft zelfs vlechtjes in zn haar. :wub:
Afbeelding

Nu ik zoveel coole Gobbos in mn bezit heb ben ik bang dat een poging tot een Goblin-leger nu vrijwel onvermijdelijk word...
Eerst even voorbereiden op de campaign, maar daarna zal hier vast wel een nieuw Gobbo-blog verschijnen :D

(en check dat formaatverschil, de nieuwe night goblins zijn echt weer schattig klein)
Afbeelding

Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs