door Beastherder » 20 jan 2013 18:21
[quote="Beastherder"]Er van uit gaande dat ik in de nieuwe Market Garden uitbreiding geen grote nieuwe opties krijg, en zonder de britse opties, heb ik nog te gaan (in willekeurige volgorde):
- 2 Objective Markers
- 4 Recon Jeeps
- 4 bases Recon Infantrie
- 5 bases standaard Infantrie
- 2 bazooka teams voor de mortieren
- Major Julian Cook warrior team
- Engineers Platoon, 11 bases
- 3 Snipers
- 6 Artillery Jeeps
Tijd om af te strepen en het nieuwe boek af te struinen naar dingen die er bij komen
- 82e AB Command teams hebben nu de optie voor PanzerFausts

Erg apart, en zéér effectief, maar er zijn nog geen modellen voor en, historisch gezien, alleen gebruikt na de verovering van de Nijmeegse brug bij het verdrijven van duitsers uit Lent.
Vrij lage prioriteit, dus, maar het is een optie dus het gaat op de lijst
- Glider Infantry heeft nu ook een geïntegreerde 60mm mortier in hun platoon.
Altijd lastig te beoordelen hoe permanent de attachment van die mortier vanuit het Weapons Platoon was, maar als je die van de Para platoons beoordeelt als permanent is het wel logisch om dat voor de Gliders ook te doen.
Maakt het ook makkelijker voor mensen om Glider Infantry te maken met het correcte uniform, namelijk hetzelfde als dat van de Para's, door gewoon para-modellen te gebruiken. Ik zelf heb indertijd bewust gekozen voor
incorrecte uniformen voor Market Garden en modellen te nemen zoals ze er uit zagen tijdens Normandie. Dit om te zorgen dat ze herkenbaar zouden zijn.
Betekent wel dat ik nu dus zo'n mortier team moet aanschaffen én schilderen voor ik mn Glider-boys weer mag inzetten
- Die Recon Jeep van hierboven moet dus aangepast worden om te laten zien dat ie een mortier heeft ipv een machinegeweer
dat was het eigenlijk wel
valt dus best mee wat er bij gekomen is, en ik zit nog steeds op schema om álles af te krijgen
nieuwe lijst (rood=klaar):
- 2 Objective Markers
-
4 Recon Jeeps- 4 bases Recon Infantrie
- 5 bases standaard Infantrie
- 2 bazooka teams voor de mortieren
- Major Julian Cook warrior team
- Engineers Platoon, 11 bases
-
3 Snipers- 6 Artillery Jeeps
- 4 of 5 bases Command Panzerfausts
- Glider mortier