Als eerste mijn menselijke dames-team
naam twijfel ik nog over, zo gauw die vast staat laat ik het weten
uit de startset heb ik ook nog de Orcs en de mensen-heren, die komen hier na
en wie weet wat er dan nog kan komen
eerste model is klaar, kleurenschema ben ik erg tevreden over, nog een beetje 'tweaken' aan de volgorde van de highlights voor de rest van de modellen, maar dat zal nauwelijks te zien zijn

Mijn camera is nogal overgevoelig voor blauw, zo lijkt het
in het echie is de kleur een stuk donkerder. Meer turqoise ipv baby-blauwMaar het geeft een aardig idee van hoe ze er uit ziet
De gele randen geven de 'threat-zones' aan (erg handig in het spel als dat goed duidelijk is
) en geel laat zien dat dit een Jack isde Guard krijgt rood en de Strikers blauw
zo is die rolverdeling ook meteen duidelijk
de rest van het team is duidelijk nog niet klaar, maar met threat-zones en rugnummers kan er wel alvast mee gespeeld worden

Afgelopen donderdag voor het eerst gespeeld tegen de Nameless van Joost, en dat is goed bevallen (en niet alleen omdat ik met een 7-0 landslide heb gewonnen
)De dames beginnen, ten opzichte van de 'standaard' humans, met slechts 1 Guard, veel Coaching Dice, Jacks met Running Interference en 0 kaarten
Omdat Joost ook geen kaarten had viel dat nadeel niet zo op, maar ik heb genoeg potjes gezien om te weten dat ik die kaarten wel eens heel erg kan gaan missen
Joost zn rare aliens maakten erg veel indruk en hierbij een waarschuwing voor al zn volgende tegenstanders: die gasten slaan hard!
Het is dat ik een paar extreem gelukkige armour saves rolde, anders was ik in een paar beurten al een paar spelers kwijt geweest.
Gelukkig maakten mijn dames een paar hele fraaie throwing-plays om snel de beslissende 7-0 score te halen, want als de wedstrijd de volle lengte was gegaan had ik hele hoge ziekenhuis-kosten gehad
De Running Interference skill heb ik 1 keer kunnen gebruiken om een nare Slam te voorkomen, maar om die skill goed te gebruiken moet je echt blijven opletten
Heel lastig, maar potentieel een match-winnaar
Alvast zin in de volgende keer

) dus ik claim een Moral Victory

)