Ik kan het niet heel goed zien aangezien de fotos allemaal van boven zijn, maar de paardjes lijven zien er zo een twee drie uit alsof nog een wash ze geen slecht zou doen. Ziet er verder weer leuk uit Tim, ga zo door!
Moderators: Beastherder, Skevan

Luister naar Beastherder...

) en heb daardoor een draw in mijn richting kunnen spelen. schoot eerst alle kleine meuk, marauder horsemen, chariot, warhounds etc, dood. Mijn steamtank charge zijn bsb, doet 1 wound (met 11 S6 impact hits!), wint combat,bsb dood. En toen zijn deamon prince eindelijk klaar was met alle archers begon hij aan de andere units. doordat we maar toch beurt 3 kwamen kon hij er nog maar 1 eten, hadden we doorgespeeld had hij overduidelijk alsnog gewonnen. resultaat 11-9
. Nog voor hij ook maar iets had gedaan. Dan schiet hij met zijn chariot cannon mijn hellblaster en cannon dood
, toen was het voor mij wel duidelijk, deze battle was gespeeld. Door objectives kon ik toch wat punten scoren en eindigt de battle: 5-17
. Helaas was niks minder waar. de eerste 5 keer gooide ik een 1 to wound met mijn cannons
. Hoewel hij in de eerste rondes zowat niks tegen mij kon doen, eerst naar de overkant rennen, dan ook nog eerst archers op moeten eten. Zijn shooting was gericht op mijn steamtank wat hij tot dan toe wel overleefde. Ik heb er 4 beurten over gedaan om ogre horde van 18 man kapot te krijgen puur door zijn regeneration spreuk die ik niet gedispeld kon krijgen
. toen eindelijk mijn cannons wel iets deden kon ik er toch nog een draw in mijn voordeel van maken: 11-9
, dus gaat we maar knippen en plakken
.Keer terug naar Hive Novio Blogs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten