Troll's WHFB challenge.

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Troll's WHFB challenge.

Berichtdoor Son of a Dreadnaught » 31 jan 2014 21:14

I keep finding excuses...
I sexually identify as an Dreadnought. Ever since I was an Aspirant I dreamed of rumbling over planet dropping hot sticky plasma on heretics. From now on I want you guys to call me "Dreads”. If you can’t accept me you’re a dreadnophobe.
Legers die ik speel: Spezz Mahweens, Rope, Golden fruit
Avatar gebruiker
Son of a Dreadnaught
Mastah
 
Berichten: 601
Geregistreerd op: 08 aug 2012 16:12
Woonplaats: Zeeland (NB)

Re: Troll's WHFB challenge.

Berichtdoor TROLL » 02 feb 2014 15:21

Update voor februari. +30 euro.

17 eurovoor de aanschaf van 2 character modellen.

Oud saldo -9 euro. Nieuw saldo: 4 euro.

Foto van geschilderde modellen volgt a.s.a.p.
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1199
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Re: Troll's WHFB challenge.

Berichtdoor TROLL » 12 feb 2014 15:29

Pupkes update van februari.

Zoals eerder vermeld had ik twee character gekocht via marktplaats.

Na een beetje conversie werk en het eerste schilder werk ziet het er als volgt uit.

Markus.
Afbeelding
Afbeelding

battle standard bearer
Afbeelding
Afbeelding

Hopelijk krijg ik ze voor het eind van de maand af :)
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1199
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Re: Troll's WHFB challenge.

Berichtdoor Chris » 12 feb 2014 15:59

Face, meet axe, axe, meet face.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Avatar gebruiker
Chris
Lord Lion-O
 
Berichten: 1313
Geregistreerd op: 27 aug 2010 14:22
Woonplaats: Hannover

Re: Troll's WHFB challenge.

Berichtdoor Beastherder » 16 feb 2014 15:54

Hip schild op die blauwe gast
weer s iets anders dan de standaard Chaos runes

Waar komt die vandaan?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6476
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Troll's WHFB challenge.

Berichtdoor Terentius » 16 feb 2014 16:23

Is dat geen Spirit Vortex van de Dark Eldar Cronos? Zie hier
...
Legers die ik speel: Chaos Space Marines & Dark Eldar
Avatar gebruiker
Terentius
Hormagaunts
 
Berichten: 764
Geregistreerd op: 16 nov 2011 14:56

Re: Troll's WHFB challenge.

Berichtdoor TROLL » 16 feb 2014 21:14

Jep dat is em inderdaad, hoe ik eraan kom geen idee... :) Zal binnenkort de vorderingen posten!
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1199
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Re: Troll's WHFB challenge.

Berichtdoor TROLL » 22 feb 2014 09:52

En zo kwam de tweede maand van deze challange ten einde.

Tussenstand:
0 battles, 2 modellen gepaint. 0 Unpainted.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laat maar horen wat jullie ervan vinden :) De aankoop voor volgende maand is al gedaan!

Guy was zo vriendelijk voor mij te kijken wat hij nog had van chaos. Ik heb van hem 24 warriors en een sorceror
overgekocht.

Afbeelding

Afbeelding

De warriors gaan gebouwd worden in 2 units van 12. Eentje met shields en eentje met halberds :)

Oud saldo 4 euro. Nieuw saldo -16 euro. en 1 tegoed bon van moenen en mariken. :)
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1199
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Re: Troll's WHFB challenge.

Berichtdoor TROLL » 24 feb 2014 09:45

Om aan te sluiten bij een lijst idee van Bob.

mijn legerplanning.

ik heb nu in modellen:

1 hero. (tzeentch) (shield)

1 hero met bsb (nurgle) (halberd)

12 tzeentch warriors met shields

12 nurgle warriors met halberds

Wat zal ik er als eerste aan toevoegen :) ik zat zelf te denken aan knights of warhounds. Of zouden marauder horsemen beter zijn?
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1199
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Re: Troll's WHFB challenge.

Berichtdoor theWoodcutter » 24 feb 2014 10:07

Ik ben geen fan van de Marauder horsemen, ze doen vaak te weinig tov hondjes (die een stuk goedkoper zijn). In een grotere lijst (zo rond de 1500 punten) neem ik er altijd wel wat mee hoor...
Knights zijn natuurlijk de ultieme "badasses" in een Warriors of Chaos lijst en gewoon een leuke unit. :wub:
Ze zijn natuurlijk wel meer dan 40 punten per stuk... (zeker als je de magische zwaarden neemt, die eigenlijk de enige wapen upgrade is die je ze wilt geven) dus in die zin als je niet te veel wilt besteden qua punten zijn hondjes je antwoord. ^_^
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
Avatar gebruiker
theWoodcutter
Mastah
 
Berichten: 887
Geregistreerd op: 24 apr 2008 15:54
Woonplaats: Ceuclum

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten