ZORG INDUSTRIES™ Season 2013/2014 SCOREs

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: ZORG INDUSTRIES™ Season 2013/2014 SCOREs

Berichtdoor Caladai Doomblade » 19 feb 2014 09:35

League game tegen Bob's Teenage Mutant Ninja Terratons:

5-0 victory voor de Kruppstahl Steelers na 14 rushes.

Beginrating: 142
Mutaties:
25 MC aan inkomsten (op 4D6 en een D3, best netjes gerold voor de verandering B) )
Ronny Vaidosa +1 lvl = +5 (hiervoor moet ik nog rollen, ik kwam er achter dat hij een level omhoog ging toen ik het excel roster ging invullen)
Hiroiashi Shimizu +1 lvl = +5
Dwayne Johnson +1 lvl = +5
Shimizu heeft nu 'safe pair of hands'
Johnson heeft nu 360 vision :wink:

Gekocht van mijn 38MC:
1 Striker: Sven Takahashi = -10
1 Coaching dice = -6
1 Dreadball card = -10
Geld in de bank: 12

Nieuwe rating: 182
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Skevan » 25 feb 2014 21:40

controleer je scores en mocht er iets niet kloppen hoor ik het graag....

Afbeelding

aanpassing van matches aan de hand van verkregen Info

Afbeelding
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Bobske » 02 maart 2014 12:21

Die van mij klopt niet
Bob ronde 4 battle tegen LAurens was 0-5 win voor Laurens

Rating was 133
-1 MC (+underdog bonus) voor huren Number 88
+19 mc inkomen
2 doden
-4 mc quick revival
-15 nieuwe Guard gekocht
Nieuwe Rating: 132

Dus Guy, je staat niet meer onderaan
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor theWoodcutter » 03 maart 2014 21:19

Dat dien je anders te zeggen Bob: Guy is niet meer het laagst "gerate" team...

In andere woorden, ik had gehoopt hier de voorlopige stand te plaatsen, maar voor een reden heb ik juist Theo zijn kaart niet meegenomen en kan dus de stand niet helemaal bijwerken.
Mijn uitslagen van afgelopen donderdag:
een 2-1 overwinning op Theo zijn ABOD met een 3-0 in strikeverschil.
Met dramatische gevolgen, mijn teamrating bedraagt nog maar 140. Ik verloor 2 spelers en hoewel ik er een kon reviven (ten koste van -1 speed), ging de ander stuk. Helaas was dat een striker van 23 punten...
Wel had ik weer 2 level ups.
De nieuwe rating is 140 met nog 4mc in de kitty.

Daarna een friendly tegen Chris B, welke door mij in Rush 12 met een landslide gewonnen werd. Helaas geen nieuwe level ups, dus de teamrating blijft 140

Voor de mensen (Bob, Guy, Rik) die nog een friendly willen spelen in ronde 4, alleen a.s. donderdag is dit nog mogelijk. Theo heeft al aangegeven dat hij van die mogelijkheid geen gebruik meer zal maken.
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Braxandur » 04 maart 2014 11:02

[quote="theWoodcutter"]
Met dramatische gevolgen, mijn teamrating bedraagt nog maar 140. Ik verloor 2 spelers en hoewel ik er een kon reviven (ten koste van -1 speed), ging de ander stuk. Helaas was dat een striker van 23 punten...
Wel had ik weer 2 level ups.
De nieuwe rating is 140 met nog 4mc in de kitty.

Ai, had je zo slecht voor je 4D6 inkomen gerold... dat is balen. Heb zelf afgelopen ronde ook alle winst +1 uit de kitty uit moeten geven voor een revival, maar godzijdank geen dode.
Legers die ik speel: WFB: Chaos,undead. 40k:Nids. Lotow: Outlaws. Saga: Vikings. WAB: imperial romans. BloodBowl: Skaven, chaos. Necromunda: Van saar.
Braxandur
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor theWoodcutter » 04 maart 2014 11:15

12 inkomsten, dat was genoeg voor 2 cheap revivals (een gewone revival, voor een striker, kan ergens tussen de 14 en 19 kosten), helaas dat ik net daar een 1 gooide... :disturbed:
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor theWoodcutter » 05 maart 2014 21:24

Tussenstand...
Alleen Bob, Guy en Rik (en ook Theo, maar die wil niet!) mogen nog een friendly match spelen morgen. Daarna bepalen eindstand van deze ronde + keuzes voor de tegenstanders voor de 5e ronde! ^_^
Afbeelding
Oh en mocht er iets niet kloppen, laat het aub zsm weten. Ik zag namelijk dat niet alle scoresheets van deze ronde ingevuld waren, dus ik moet het doen met het oude overzicht wat Stefan gemaakt had + de informatie die ik heb binnen gekregen.
Pardot Kynes
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Caladai Doomblade » 05 maart 2014 22:30

Once again, na het invullen van de roster kom ik er achter dat ik een prutser ben.

Mijn rating is 187.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor theWoodcutter » 05 maart 2014 22:39

Okidee, ik heb de excel aangepast, maar maak pas van het weekend weer een nieuw plaatje als ik de verdere uitslagen heb. -_-
Pardot Kynes
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor theWoodcutter » 06 maart 2014 23:26

De vorige stand (muv Laurens die dus 5 te weinig had doorgegeven voor zijn rating) was dus de eindstand van ronde 4. ^_^

Dit is de rangschikking van hoog naar laag in ranking, cursief is niet meer beschikbaar!
1 Laurens 187
2 Stefan 175
3 Chris S 161
4 Theo 158
5 Rik 154
6 Frank 158
7 Chris B 147
8 Joost 140
9 Guy 135
10 Bob 132

Matches:
-Bob vs Frank (26 underdogbonus voor Bob, 0 voor Frank)
-Guy vs Theo (23 underdogbonus voor Guy, 0 voor Theo)
-Joost vs Stefan (35 underdogbonus voor Joost, 0 voor Stefan)
-Chris B vs Laurens (40 underdog bonus voor Chris B, 0 voor Laurens)
-Sorry jongens Rik vs Chris S (7 underdog bonus voor rik, 0 voor chris)
Pardot Kynes
theWoodcutter
Mastah

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames