ZORG INDUSTRIES™ Season 2013/2014 SCOREs

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: ZORG INDUSTRIES™ Season 2013/2014 SCOREs

Berichtdoor Skevan » 08 maart 2014 14:32

Chris B kies je tegenstander........
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 08 maart 2014 16:09

Dat werd ik, begreep ik donderdag.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Skevan » 08 maart 2014 16:31

Ik hoop het niet anders moeten rik en chris s weer tegen elkaar
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
Skevan
BOFH

Berichtdoor Braxandur » 08 maart 2014 17:23

Dat zou inderdaad zonde zijn. Alhoewel Rik vast wel revenge wil voor de vorige pot waarbij de dobbels ook niet echt meewerkten aan zijn kant.
Legers die ik speel: WFB: Chaos,undead. 40k:Nids. Lotow: Outlaws. Saga: Vikings. WAB: imperial romans. BloodBowl: Skaven, chaos. Necromunda: Van saar.
Braxandur
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor inferno » 08 maart 2014 18:31

ja liefst tegen laurens, hij is volgens mij de een van de enigste dat ik nog nie tegen heb gevochten
we shall defend our Island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

-Winston Churchill-
Legers die ik speel: 40k: space marines, tau en de imperial guards/ warhammer: the empire/ fow: brits recce welsh guard
inferno
Not banned yet

Berichtdoor Braxandur » 16 maart 2014 04:58

League game tegen Rik.

1-0 voor mij na 14 rushes. De forge fathers hebben zware tegenstand geboden en regelmatig lagen er spelers van mij op en naast de pitch.

19 mc verdiend, waarvan 6 uitgegeven aan een coaching die en 10 aan een extra kaartje. Mijn beste jack heeft zijn tweede upgrade gekregen, strength en is nu 19 mc waard.
Geen casualties aan beide kanten en mijn rating is een nette 24 punten gestegen.

Rik post als het goed is nog hoe zijn team uit de post match gekomen is.
Legers die ik speel: WFB: Chaos,undead. 40k:Nids. Lotow: Outlaws. Saga: Vikings. WAB: imperial romans. BloodBowl: Skaven, chaos. Necromunda: Van saar.
Braxandur

Berichtdoor Bobske » 16 maart 2014 16:29

League Game tegen Frank P./Beastherder
1-0 voor mij na 18 rushes (sudden death)

Team rating na match
4 Terraton Jacks zonder XP á 10=40 mc
Terraton Guard 15 met XP Does this Hurt en Can't Feel a Thing =15+5+5=25mc totaal 65
Terraton Guard 15 met XP Keeper =15+5=20mc totaal 85
Terraton Guard 15 met XP Quick Recovery =15+5=20mc totaal 105 (heeft wel speed 6+)
Terraton Guard15 standaard 15=120
3 coaching dice 6=18 totaal 138
1 Card a 10 totaal 148
1 Offensive Coach a 8 totaal 156
Geen mc over
Team rating 156
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor theWoodcutter » 27 maart 2014 22:28

Het einde van enige ambitie die ik had om te winnen. Stefan wint met een landslide in rush 7, na het killen van een van mijn sticky guards in rush 1, daarna was eigenlijk de race gelopen, want wat ik ook deed, Stefan overleefde alles zelfs met -3 penalties, daar kan ik echt niet tegen op.
Nieuwe teamrating 148, inkomsten met 4D6 12, -4 voor de cheap revival met als gevolg een van de sticky guards is zijn gotcha kwijt.

Ik weet nog niet of ik mijn team nog wel wil blootstellen aan een ultimate game. :snif:
Daar denk ik nog even over na.
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Braxandur » 29 maart 2014 14:31

[quote="theWoodcutter"] Stefan overleefde alles zelfs met -3 penalties, daar kan ik echt niet tegen op.
Nieuwe teamrating 148, inkomsten met 4D6 12, -4 voor de cheap revival met als gevolg een van de sticky guards is zijn gotcha kwijt.

Je hebt dus gewoon veel pech gehad? Dat zijn de meeste van ons al wel bij meerdere potjes tegengekomen :wink:

[quote="theWoodcutter"]
Ik weet nog niet of ik mijn team nog wel wil blootstellen aan een ultimate game. :snif:

Wat maakt het uit, na finale/ultimate game wordt er toch niet meer meegespeeld en daarnaast is het team dat je bij Ultimate in kan zetten toch kleiner dan bij gewone games, dus een speler die tegenvalt kan je gerust thuis laten. Zie Ultimate ook als een ideale kans om tegenstanders terug te kunnen pakken waar je moeite mee gehad hebt, wie weet zijn er mensen die je willen helpen en of krijg je een enorme underdog bonus... Zou best wel eens heel gezellig kunnen worden op de Ultimate pitch :grijns:
Braxandur

Berichtdoor Skevan » 31 maart 2014 11:43

Afbeelding

Ik mis nog een paar gegevens, gaarne controleren op inhoud...

Dan gaan we de Ultimate plannen
Skevan
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames