Dark Heresy: Hive Novio campaign

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: Dark Heresy: Hive Novio campaign

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 08 apr 2014 20:19

[quote="blaze unlimited"]Waren er niet 2 gewond achtergebleven? Ik meende te herinneren dat we die wilden ondervragen. :)

Één maar, niet twee. Maar voor de rest heb je gelijk.

[quote="blaze unlimited"]Trouwens ik had nog een organisatorische vraag.

Ik ben zelf coach van het dames softbalteam van de Radboud Rangers en nu is om de week op donderdag een speciale training.
Dit is precies op de dagen dat we DH gepland hebben.
Is het voor mensen uit de groep om eventueel te switchen naar "de andere om de week"?
Zo niet geen probleem dan moet ik even zoeken naar een oplossing

Geen probleem voor mij. Echter dan bij voorkeur drie weken overslaan ipv één, omdat ik er volgende week niet ben.
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Caladai Doomblade » 09 apr 2014 09:21

Voor mij ook geen probleem. Dan zou de eerstvolgende sessie 1 mei worden. Daarna ben ik 3 weken op vakantie dus gaan er weer 4 weken overheen.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor blaze unlimited » 09 apr 2014 09:59

oh, nou wat mij betreft doen we gewoon deze week en dan switchen
Dit was meer een vraag voor de toekomst :)
Legers die ik speel: Dark Angels, Chaos Spacemarines, Blood Angels, Orks, 30k World Eaters
blaze unlimited
Giant with an inferiority complex

Berichtdoor Caladai Doomblade » 09 apr 2014 11:34

Ik was ook niet van plan om deze donderdag af te lassen, maar daarna zou dan 1 mei worden.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor blaze unlimited » 09 apr 2014 13:33

duidelijk! :P
Legers die ik speel: Dark Angels, Chaos Spacemarines, Blood Angels, Orks, 30k World Eaters
blaze unlimited
Giant with an inferiority complex

Berichtdoor Dannis » 10 apr 2014 11:39

Bah, door onverziene deadlines en ontevreden begeleiders moet ik afzien van vanavond.. Had er erg naar uitgekeken :snif:

Zal ik nog doorsturen wat mijn stats waren/upgrades zodat Andrej 'half mee doet' vanavond? (zit nu op werk dus kan niet zien nu, vanmiddag om 16u/1630u thuis mocht je het willen Laurens).
Legers die ik speel: 40k - Black Templars
Dannis
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor Caladai Doomblade » 10 apr 2014 12:55

Alright, ik zie het wel. Jammer. Chis heeft net laten weten dat hij zijn tijd toch net iets liever aan warhammer besteed, dus hij gaat ons verlaten.

Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Dannis » 10 apr 2014 13:01

[quote="Caladai Doomblade"]Alright, ik zie het wel. Jammer. Chis heeft net laten weten dat hij zijn tijd toch net iets liever aan warhammer besteed, dus hij gaat ons verlaten.

Aj.. dus geen protocolaire techpriest meer? Vond hem net zo'n leuk character :P
Heb m'n best gedaan wel te kunnen vanavond, maar heb wat feedback ontvangen van mijn begeleiders die niet zo heel positief zijn.. en moet dus nog het een en ander veranderen/afmaken voor morgen. Dat gaat me niet lukken tussen 1700 en 1900. Vind het ook erg jammer maar studie heeft héél effe, één keertje, voorrang :P

Ik geef je straks wel de updates door mocht je het vanavond willen gebruiken.. !
Legers die ik speel: 40k - Black Templars
Dannis
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor Chris » 18 apr 2014 18:47

http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... ?eidn=4754

Dark Heresy 2 announced. Mischien leuk om keer door te kijken wat er allemaal veranderd.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor vhati » 01 mei 2014 14:03

en is vanavond iedereen er? of zijn er weer afzeggingen :P ben benieuwd :wink:
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames