(als je inspiratie hebt moet je die volgen
)Ik zat te denken aan het bovenstaande scenario, uitvergroot naar een 8'x6' tafel, om ruimte te bieden aan meerdere legers
Door het uit te breiden naar het oosten komen Beek en Groesbeek ook in beeld
Rond Groesbeek lagen de landings velden van het 82e, Beek was de locatie van een aanval van Fallschirmjäger die zorgde voor een significante afleiding voor de Airborne op het moment dat ze zich op de brug wilden concentreren
Zowel Fallschirmjäger (Stefan) als 82 Airborne (ikzelf) zijn op de club aanwezig, dus dat zijn dan de logische Deployment-zones voor die legers
De SS-ers in Nijmegen hadden bijna geen tanks tot hun beschikking, maar het zou flauw zijn om Gerard zn Panzers niet mee te laten doen
Om dit toch een beetje weer te geven zat ik te denken om ze uit Reserves te laten komen, uit de richting van de Ooij (enkele tanks zijn overgezet bij de veer van Pannerden, dan zouden ze uit die richting komen) en misschien vanuit het westen
Een (hele) simpele schets van wat ik gedacht had
ieder vakje is een foot of 30cm

Als iedereen kan zit je aan 3-4 spelers aan iedere kant
Uit mn hoofd
Axis
KG Euling SS-ers - Ik zelf
Fallschirmjäger - Stefan
SS Panzers - Gerard
Allies
Grenadier Guards - Guy
Welsh Guards - Chris
82e Airborne - Ancel met mijn leger?
Ik zag vorige donderdag ook Britse Airborne, die zijn een beetje verdwaald, maar die hadden best tussen de Amerikanen kunnen landen
Op zn meest ambitieus zou ik zeggen 1500-2000 pts per speler, maar zelfs op een 8'x6' tafel zou dat wel eens erg krap kunnen worden
Qua terrein ben ik ook alvast begonnen
Brug liet ik hierboven al zien, die heeft nog wat aanpassingen nodig om m van een treinbrug te veranderen in een auto brug, daar ben ik al mee bezig

Van mijn werk heb ik ook strips zelfklevende wegen meegenomen, gemaakt voor treinbanen. Geplakt op stukken plasticard geven die een hele snelle manier om enkele meters wegdek te creëren. Witte rand van het plastic word nog donkergrijs gemaakt natuurlijk

Ook begonnen aan extra huisjes met mijn eerste 4Ground model
Kan niet anders zeggen dan dat ik er hier meer van wil hebben
mooi, stevig, perfect passend en goed betaalbaar
Blijft over het Keizer Karel plein, en daar heb ik ook een plannetje voor

)