Puupkes zien er mooi uit, ik zou zeker voor de eerste keuze gaan. Warme kleuren?? WTF?? Het zijn geen elfjes!
Wat betreft je legersamenstelling: ik gok de winkans op 0,05% en dan alleen als je tegenstander dronken is, afgeleid wordt door blonde vrouwen of zijn eerste potje warhammer ooit speelt met dark elves..
Mocht je wel willen proberen te winnen dan wat tips:
Waarom speren of je goblins? +1 save is veel beter, die lui killen toch niks. En beide units 3 fanatics: total mayhem! (speren kosten een punt toch? scheelt je weer 60 punten dan)
10 wolf riders?? Waarvoor? Je bent fast cavelery! 2 keer 5 met boogjes en een mussician is veel effectiever!
Ik zou voor een night goblin general gaan en een BSB. (ken de magic banners nog niet, maar er zal wel iets handigs tussen zitten) Beetje cheesy om met een LD 8 general tussen goblins te gaan rennen...
Squigh Herd weet ik niet, kan werken of niet. Ligt aan de shooting/magic van de tegenstander..
Doom diver? Kun je doen, maar ik zou die droppen en nog een night goblin unit van een man of 20-25 zonder upgrades ertussen doen. Mag de tegenstander raden waar de fanatics zitten...
Maar goed, het schijnt een 'voor de lol' project te zijn dus succes ermee dan maar..

) maar ik heb hier thuis 80+ night goblins met speren liggen, en die ga ik dus wel gebruiken.