, ik had de rechten overgenomen van het bovenliggende forum (het spellen, spelletjes etc).Ik heb alsnog de hive leden groep toegevoegd. Kun je checken of het nu werkt?
, ik had de rechten overgenomen van het bovenliggende forum (het spellen, spelletjes etc).
We are moving to a new datacenter
We have experienced a lot of growth and need more serverspace, so we are moving to a new datacenter.
Saturday the 11th October
On saturday the 11th October at 12 AM to sunday the 12th October at 12 AM all systems will be offline.
Incomming e-mails for the entire weekend will be collected and delivered Sunday. You might expect a delay delivering these e-mails.
TIER 3
Our new datacenter is a TIER 3 hosting center, where everything is redundant: internetlines, cooling, ventilation, even the emergency generators are redundant.
We are sorry for the inconvenience this might course.
Kind Regards
Space1.nl







Keer terug naar Forum- en Bug Board
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast