Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!
Thx kinders!
Heb de afgelopen avonden besteed aan zwart-witte "checks" en "dags", die waren leuk om te doen .... Graveyard Earth met Kommando Khaki en Bleached Bone highlights.
Ben nu begonnen met de details zoals riempjes, bandjes, bindsels en gespen .... Booooring!
Ik vind vooral die eerste goblin en deze orc mooi En wat ik vooral erg fijn vind is dat je elke keer zegt welke kleuren je hebt gebruikt en op welke manier, da's erg leerzaam namelijk want ikzelf kan nog niet zo goed schilderen.
Thought of the Day: A good soldier obeys without question. A good officer commands without doubt.
Ziet er weer prachtig uit martijn, vind alleen dat die squig wel erg lief uit zijn uitpuilende oogjes oogjes kijkt . Checks en dags geven echt wat extra's naast al dat metaal.
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga