Dark Heresy: Hive Novio campaign

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: Dark Heresy: Hive Novio campaign

Berichtdoor Caladai Doomblade » 08 jan 2015 09:24

Oke, dan gaan we er voor. tot vanavond!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Drag00n3r » 08 jan 2015 16:49

Is misschien een beetje (te) laat. Maar ja, ik kan komen.
Legers die ik speel: 40k: Space Marines, Chaos Space Marines.
Drag00n3r
Lover of Squigs

Berichtdoor Caladai Doomblade » 27 feb 2015 15:29

De campaign, onder mijn leiding in ieder geval, is ten einde.

De vier overgebleven spelers hebben tot mijn eigen verbazing de sessie weten af te ronden zonder een bloedbad aan te richten, en hebben op een prachtige manier er voor weten te zorgen dat High Lord Marius vrijwillig akkoord ging met zijn arrestatie en afvoer richting de arbites, ondanks het feit dat hun opdrachtgever al vrij snel op besloten had om de beste lord ten overstaan van al zijn wachters en adelijke vrienden door het hoofd te schieten... Een knap staaltje van praten, dreigen en de juiste dingen zeggen heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat Lord Marius de hele arrestatie als een spannend, maar ongevaarlijk, avontuur ging zien en vrijwillig (met butler en dienstmeid) meeging naar de gevangenis.

Knap gespeeld jongens, ik ben nog steeds een beetje verbaasd en onder de indruk :hc:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Vorige

Keer terug naar Andere SciFi Wargames