door Johan » 05 feb 2015 18:00
Hey mathijs, eerlijk gezegd schrik ik een beetje van je bericht, om de simpele reden dat ik ook gedeald heb met die gast. Ik kocht toen 2 baneblades, 1tje voor mij en 1tje voor mijn maat. Ik heb ze toen zelf opgehaald. Een mini appartementje in A'dam met op elk stuk muur wel een hoge kast vol dozen met 40k. Ik heb er met mijn neus boven opgestaan hoe hij de bits verzamelde om de vehicles compleet te maken. Om de minuut ging de telefoon, blijkbaar was er iemand beneden op hem aan het wachten en was die persoon nogal ongeduldig, ik werd er nerveus van. Ik ging uiteindelijk weg met de 2 baneblades, wegens de gigatische hoeveelheid aan bits was het nogal onoverzichtelijk, maar het leek allemaal compleet te zijn, 1 van de baneblades bleek achteraf alle turrets van vastgelijmt te zitten, de ander miste veel bits en had de onderkant van een shadowsword, die is wezelijk anders en dus paste de bovenkant niet op de onderkant.
Ik heb er tig mailtjes achteraan gestuurd, ik mocht wel langskomen zei hij, maar elke keer dat ik langs wou komen zei hij af omdat hij toch op het laatst moest werken. Kortom, heel veel frustratie en uiteindelijk niet opgelost. Ik hoop dat jij meer geluk hebt man, maar ik raad iedereen af met die gast te dealen. Beetje jammer om die gast zo af te kraken zonder dat hij zich zelf kan verweren, maar goed, dit is dus mijn ervaring.
If you are going through hell, keep going.
"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren