mathijs's 40k en flames of war blog

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: mathijs's 40k blog

Berichtdoor mathijs97 » 06 feb 2015 11:14

hij is inderdaad grappig ja maar hij gaat me nu 3 chimeras, 3 lascannon marines, 2 sereants en 3 marines sturen.
vind het zelf ook een klont naar wat ik van hem gemerkt heb maarja we zienwel.
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97
Suicidal Nurgling, playing with soap

Berichtdoor mathijs97 » 11 feb 2015 17:31

vandaag het 2e deel van mijn pakketje gekregen. na veel gezeik heen en weer heeft de koekenbakker toch mijn spullen opgestuurd en dit keer wel in goede staat. gister avond ook even 1/3 van de fists in de isopropanol gegooid dus vandaag even er af borstelen en primen. daarna de rest in de isopropanol en dan van het weekend misschien nog even 2 uurtjes schilderen tussen het carnavallen door. :grijns:
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97

Berichtdoor Chris » 11 feb 2015 18:14

Eind goed al goed.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Johan » 12 feb 2015 12:10

hey, ik ben blij voor je dat hij mee heeft gewerkt. is alles nu ook compleet? al die rhino's, chimera's, alle lascannons die je besteld had? alles? mag bijna een wonder heten :P.
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor mathijs97 » 12 feb 2015 15:15

alles is nu bijna compleet maar wat er niet compleet is (chimera backdoor) vind ik niet de moeite om met hem nog over te steggelen want die ga ik never nooit krijgen als na zending. maar de wonderen zijn inderdaad nog niet de wereld uit. :P
mathijs97

Berichtdoor mathijs97 » 14 feb 2015 01:37

oke toch maar wel wat painting goals zetten voor deze vakantie:
1e doel is teminators van mn nurgle leger verven en als 2e doel minimaal de deathwatch en mn captain van de fists afschilderen.
maarja da komt woensdag pas want eerst een vollen carnaval voor de boeg :proost
mathijs97

Berichtdoor mathijs97 » 14 feb 2015 17:11

vandaag even over forgeworld heen gekeken en kom tot de conclusie dat ik geen flauw idee heb wat ik wil toevoegen.
ik heb nu van de guard:

HQ:
company command met auto cannon en een lord commisar.

Troops:
2x infantry platoon met 1 squad met flamer en 1 met grenade launcher, platoon command met banner en zonder.
3x lascannon team 4x mortar team 2x autocannon team 3x heavy bolter team.
1x veterans grenandiers met heavy flamer

transport:
2 standaard chimeras 1 heavy flamer chimera

heavys:
2x leman russ battle tank met heavy bolter sponsons
1x vendetta

mijn vraag is: wat mist dit?
zal ik storm troopers toevoegen of sentinels of een hellhound variant?
forgeworld kan trouwens ook en wat zou ik hier van toeven in dat geval?
Laatst bijgewerkt door mathijs97 op 14 feb 2015 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt
mathijs97

Berichtdoor Chris » 14 feb 2015 17:13

Je mist anti tank/MC. Ik zou ook geen sponsons op LRBT zetten ivm ordnance main gun en dus alles moeten snapshotten.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor mathijs97 » 14 feb 2015 17:23

dus lascannon heavy weapon teams of de melta variant van de hellhaunt (even de naam kwijt)

de sponsons zaten al op de modellen voor ik de regels had gelezen/ik het model kreeg. maar die kan ik er denk ik wel van af slopen of swappen als ik nog een leman russ haal.
mathijs97

Berichtdoor Chris » 14 feb 2015 17:37

Dat zijn nu alleen net de iets minder goede varianten van die "taken". Een executioner is prima als anti MC/heavy infantry. Voor anti tank zouden de stormtroopers met melta ook prima werken (en het zijn fantastische modellen). Als forgeworld ook een optie is is een hades breaching drill ook een heel cool model.
Chris
Lord Lion-O

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs