mathijs's 40k en flames of war blog

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: mathijs's 40k blog

Berichtdoor Chris » 12 maart 2015 12:46

Of mischien je lens een keertje schoonmaken :P
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Son of a Dreadnaught » 12 maart 2015 13:37

[quote="Chris"]Of mischien je lens een keertje schoonmaken :P

Nah das voor mietekes
I sexually identify as an Dreadnought. Ever since I was an Aspirant I dreamed of rumbling over planet dropping hot sticky plasma on heretics. From now on I want you guys to call me "Dreads”. If you can’t accept me you’re a dreadnophobe.
Legers die ik speel: Spezz Mahweens, Rope, Golden fruit
Son of a Dreadnaught
Mastah

Berichtdoor mathijs97 » 12 maart 2015 16:28

[quote="Chris"]Of mischien je lens een keertje schoonmaken :P

is inderdaad een goed idee maar ik gebruik mijn telefoon als camera want ik heb echt geen zin om voor die paar foto's die ik maak voor mijn blogje een camera aan te schaffen :P .
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97
Suicidal Nurgling, playing with soap

Berichtdoor Son of a Dreadnaught » 13 maart 2015 07:47

[quote="mathijs97"][quote="Chris"]Of mischien je lens een keertje schoonmaken :P

is inderdaad een goed idee maar ik gebruik mijn telefoon als camera want ik heb echt geen zin om voor die paar foto's die ik maak voor mijn blogje een camera aan te schaffen :P .

[rimg]http://sd.keepcalm-o-matic.co.uk/i/keep-calm-and-no-pity-no-remorseno-fear.png[/rimg]
I sexually identify as an Dreadnought. Ever since I was an Aspirant I dreamed of rumbling over planet dropping hot sticky plasma on heretics. From now on I want you guys to call me "Dreads”. If you can’t accept me you’re a dreadnophobe.
Legers die ik speel: Spezz Mahweens, Rope, Golden fruit
Son of a Dreadnaught
Mastah

Berichtdoor Bobske » 13 maart 2015 08:41

oeh bob-yellow!
en Deathwatch :wub: :tu:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Chris » 13 maart 2015 08:41

Ik gebruik ook mijn telefoon. Maar het zal dat doekje echt geen reet uitmaken of het een telefoon of een dikke camera is waar ie overheen wrijft. Het doekje zal niet de snob uithangen en zeggen dat dat beneden zijn waardigheid is ;)
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor mathijs97 » 13 maart 2015 08:54

allright ga ik proberen :grijns:
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97

Berichtdoor mathijs97 » 15 maart 2015 21:16

dit weekend niet geschilderd maar wel genoeg kunnen doen aan verf verwijderen en dingen reposen en andere wapens geven.
deze week kan ik helaas niks doen want ik zit in Amersfoort voor stage bij de verbindingsdienst.
hopelijk na een weekje soldaatje spelen kan ik eindelijk de eerste tactical squad helemaal afmaken en misschien hun rhino. :grijns:
mathijs97

Berichtdoor mathijs97 » 24 maart 2015 13:41

gisterenavond lekker een uurtje of 2 gewerkt aan mn fists.
ik ben nu bijna klaar met de 1e combat squad van de 1e tactical squad. foto's wanneer deze af is. :grijns:
mathijs97

Berichtdoor mathijs97 » 03 apr 2015 10:32

door drukte op school niet veel kunnen doen afgelopen week maar nu lekker lang weekend dus we kunnen weer wat meters maken.
ben vanochtend begonnen met het in elkaar knutselen van een marine met een meltagun uit een paar benen en een biker die geen bike heeft die ik nog had liggen. ook zag ik een hoop bits liggen waar ik geen flauw idee van had wat ik er mee ging doen maar had zin om iets te bouwen dus zo is er een tech marine geboren :grijns: .

Afbeelding

Afbeelding

eerste stap is gezet nu lekker schilderen en een beetje warthunder/world of tanks spelen. -_-
mathijs97

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs