Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.
Ik herinner me een thread op DakkaDakka waar mensen zich al wanhopig afvroegen waar die ronde opening aan de bovenkant van de knight voor was... Ze hadden toen al geconcludeerd dat er een variant met wapens bovenop aan zat te komen.
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Die Warden lijkt me erg leuk tegen heavy infantry/monsterous creatures, niet zeker of slaan op initiative 1 heel aantrekkelijk is. Maar die crusader is gewoon heerlijk wegknallen wat er weg te knallen valt!
Hierdoor wordt een knight leger wel wat dynamischer dan puur pieplates en stompen.
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
Die rijdende battle servitor tanks zien er tof uit, de jaren 60's/70's robots ben ik niet zo heel sure over, de ''gewone'' CASTELLAX BATTLE-AUTOMATA zijn iets toffer.
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
de jaren 60's/70's robots ben ik niet zo heel sure over, de ''gewone'' CASTELLAX BATTLE-AUTOMATA zijn iets toffer.
Dat vind ik juist gaaf. We zijn nu in 40.000 en een hoop is vergeten/gemystificeerd (is dat een woord, nu wel) Dus dit is de gedowngrade versie van de castellax en het is een leuke nieuwe versie van de rogue trader robots