Martijn's Orcs & Goblins

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor marachii » 31 okt 2006 17:43

netjes! beetje jammer dat ik niet alle immages kan zien maar wat ik wel zie ziet er goed uit ;)
*If Women Ran The World We'd Still Be Searching For The Wheel*

(\/)
(O.o)
(>< )
/_|_\

Copy This Bunny Into Your Siggy And Help Him Achief World Domination
marachii
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor The Duke » 31 okt 2006 17:59

Moet je een bril kopen^^ :P
The Duke

Berichtdoor inferno » 31 okt 2006 19:30

als je er dan en koopt niet eentje met grote jam glazen. iemand een keer met zulke glazen gezien vreselijk
we shall defend our Island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

-Winston Churchill-
Legers die ik speel: 40k: space marines, tau en de imperial guards/ warhammer: the empire/ fow: brits recce welsh guard
inferno
Not banned yet

Berichtdoor Squiggoth » 31 okt 2006 23:47

[quote="marachii"]netjes! beetje jammer dat ik niet alle immages kan zien maar wat ik wel zie ziet er goed uit ;)

Ik zie ze gewoon hoor. Hier komt er weer één. :P

Begonnen met de Bully, en ik probeer effe een speedpainttechniek van Erin Högeböm uit - basiskleuren aanbrengen op het hele model, dan een zwarte/donkerbruine wash er overheen en dan highlighten ..... Werkte bij hem prima, zag er strak uit en ging ontzettend snel.

Net dus even de Bully in basiskleuren gezet (behalve de huid, die is Vallejo German Uniform met Green Ochre highlights) en zometeen eens zo'n wash proberen .... Mocht dat goed werken dan heb straks ik een unit Orcs in no time geschilderd. ^_^

Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 01 nov 2006 00:08

Owjee, Nas en speedpainten. Ben benieuwd maar niet echt. Gaat er gegarandeerd goed uitzien weer. :yes:
Nadeel bij mij is dat ik niet kan speedpainten ..... :nono:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 05 nov 2006 19:34

[quote="Benman"]Nadeel bij mij is dat ik niet kan speedpainten ..... :nono:

Ja, een verrekte schone Sisters of Sigmar warband schilderen in een paar avonden is echt traag zeg. :trout:

Ennieweej, ik heb nu de wash over de Orc gemieterd en zo'n 20 minuten besteed aan highlights en hij ziet er al best okee uit. Niet superstrak als "Single Model", maar in ieder geval zal een mob van 25 van zulke Orcs er prima uit zien. ^_^

Na de wash (Chaos Black+Scorched Brown .... Op de huid nog een extra wash van Chaos Black+Scorched Brown+Purple Ink+Green Ink):
Afbeelding

Eerste highlights:
Afbeelding

En dan nu weer Orcjes plakken en kliederen en Gangs of New York kijken. B)

*edit*

En ook meteen maar eens effe Pimp My Orc Boyz gespeeld met die nieuwe plastic Weedy Warboss kit.
Ik snap nog steeds niet waarom ze 'm net zo klein hebben gemaakt als een gewone Orc Boy, maar het levert in ieder geval wél een zooi bitz op om je Boyz mee te versieren en da's hard nodig daar plastic Orc Boyz al zo'n 8 jaar in de roulatie zijn.

Afbeelding

*edit2*

Bully af, binnen twee uur, inclusief base maar exclusief droogtijden. Met een stuk of drie Orcs tegelijk moet het me toch wel in drie avonden lukken om ze te schilderen op deze manier. :)

AfbeeldingAfbeelding
Squiggoth

Berichtdoor marachii » 05 nov 2006 20:54

hmm warom lukt mij dat nou nooit binnen 3 uur?:( :P
*If Women Ran The World We'd Still Be Searching For The Wheel*

(\/)
(O.o)
(>< )
/_|_\

Copy This Bunny Into Your Siggy And Help Him Achief World Domination
marachii
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor Squiggoth » 06 nov 2006 23:47

Omdat je Elves niet kunt schilderen met smerige bruine washes, en Orcs wel. ;)

M'n eerste Special Choice ..... één Spear Chukka met een Bully:
Afbeelding

Ben nu Spider Riders aan het vijlen ..... prachtige modellen, vreselijke gietnaden. :P
Squiggoth

Berichtdoor Squiggoth » 08 nov 2006 16:54

Oi, hand me sum skumgrodz fer a bit o' propa krumpin'! :trout:

Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Rogier » 08 nov 2006 17:55

:wub:

geweldig!
Legers die ik speel: AoS en 40K nurgle
Rogier
Conservative Tzeentch worshipper