Denizens of Commorragh / the Warp

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Denizens of Commorragh / the Warp

Berichtdoor Caladai Doomblade » 07 apr 2015 09:31

Vet! :thumbup:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Terentius » 01 sep 2015 12:41

Om een lang verhaal kort te maken: ik heb mijn Lord of Skulls (zie pg. 6, of viewtopic.php?p=51653#p51653) een metamorfose gegeven.

Minder: "The Day the Earth Stood Still"
Meer: "BLOOD FOR THE BLOOD GOD!"

Denk dat het uiteindelijk alle moeite wel waard was ^_^

[rimg]https://dl.dropboxusercontent.com/u/15549794/Warhammer/Pictures/blood_knight_1280.jpg[/rimg]

"NEEDZ MOAR SKU--" :banging:

Work in Progress:

[rimg]https://dl.dropboxusercontent.com/u/15549794/Warhammer/Pictures/blood_knight_wip.jpg[/rimg]
...
Legers die ik speel: Chaos Space Marines & Dark Eldar
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor Chris » 01 sep 2015 14:48

Heel erg gaaf gedaan!
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor mathijs97 » 01 sep 2015 17:13

ow nice!
die zou ik graag een keer in actie zien.
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97
Suicidal Nurgling, playing with soap

Berichtdoor Beastherder » 01 sep 2015 20:45

Heel stoer geworden :thumbup:

ik zie nog maar heel weinig onderdelen van het basis figuur terug
was het ondertussen niet makkelijker geweest volledig van scratch te beginnen?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Terentius » 01 sep 2015 23:05

[quote="Beastherder"]ik zie nog maar heel weinig onderdelen van het basis figuur terug
was het ondertussen niet makkelijker geweest volledig van scratch te beginnen?

Zou je haast zeggen, ja. Maar als ik de basis niet zou hebben gehad dan zou dit veel langer hebben geduurd. Op de meeste onderdelen hoefde ik 'alleen' maar wat extra details te sculpten om ze te krijgen hoe ik ze wilde. Alleen de torso + shoulder pads vereiste wat meer werk.
...
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor Son of a Dreadnaught » 02 sep 2015 08:46

Extreem netjes gedaan, now add more thrones.
I sexually identify as an Dreadnought. Ever since I was an Aspirant I dreamed of rumbling over planet dropping hot sticky plasma on heretics. From now on I want you guys to call me "Dreads”. If you can’t accept me you’re a dreadnophobe.
Legers die ik speel: Spezz Mahweens, Rope, Golden fruit
Son of a Dreadnaught
Mastah

Berichtdoor Bobske » 02 sep 2015 14:26

:thumbup: nu nog cooler
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Braxandur » 04 sep 2015 10:05

Wow. Ik had deze blog nog niet gevolgd en wat een gemis. Erg mooi werk allemaal. Ik moet toch beter opletten op de club in de hoop deze jongens een keer in real life te zien.
Legers die ik speel: WFB: Chaos,undead. 40k:Nids. Lotow: Outlaws. Saga: Vikings. WAB: imperial romans. BloodBowl: Skaven, chaos. Necromunda: Van saar.
Braxandur
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor Terentius » 06 nov 2016 14:23

Alweer meer dan een jaar sinds mijn laatste activiteit hier. Gelukkig heb ik al die tijd niet stil gezeten. Ik heb mijn aanpak echter verandert. Het probleem was dat ik voor een hoop modellen alleen een stapel bits had en een idee. Voor sommige van die modellen vergat ik na loop van tijd steeds hoe ik de conversie/scratch-built nou precies in gedachte had. Daarom besloot ik eerst al deze modellen samen te stellen voordat ik me met andere dingen bezig ging houden. Dat is nu gebeurd en het schilderen kan beginnen. Dingen beginnen langzamerhand af te komen...

Eerst een model dat al langere tijd af is, maar nog niet tentoongesteld is. Ik had hier nog een Urien Rakarth model liggen van de oude Dark Eldar range:

[rimg]https://dl.dropboxusercontent.com/u/15549794/Warhammer/Pictures/haemonculus_original.JPG[/rimg]

Op zich geen slecht model, maar lijdt wel aan dat overdreven dikke/botte wapen syndroom, net als veel andere oude GW modellen. Daar moest verandering in komen. Mijne miste ook dat rare artefact dat hij in zijn rechter hand houdt. Dit is wat ik er uiteindelijk van gemaakt heb:

Afbeelding

Ik heb ook een aantal reeds voltooide modellen opnieuw onder de loep genomen. In sommige gevallen omdat ik toch niet helemaal tevreden was met het model. In andere gevallen omdat ik een toepassing zag van wat coole bits die ik koste wat het kost ergens voor wilde gebruiken. Bijvoorbeeld een helm van een of andere Chaos champion. Waar kon ik die beter voor gebruiken dan voor mijn Chaos Lord:

Oud:

Afbeelding

Nieuw:

Afbeelding

Een model dat voor mij wat te wensen overliet was de Skull Cannon. Hier is nogmaals het oude model:

Afbeelding

Mijn probleem met dit model was dat die 3 uitsteeksels op de kanonlopen en die 2 dingen die het kanon vasthouden te twee dimensionaal waren (niks anders dan plasticard). Verder had de Juggernaut een rare pose: slechts één van z'n poten stond op de grond. Daarnaast was de connectie tussen de wielen en het frame verkeerd, waardoor de wielen eigenlijk niet zouden kunnen draaien. Ten slotte groeven de wielen onnatuurlijk in de grond. Dit is nu allemaal opgelost:

Afbeelding

Hiervoor heb ik het kanon bijna compleet opnieuw moeten maken:

Afbeelding

Meer updates volgen spoedig!
...
Terentius
Hormagaunts

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs