Frank's Star Wars modellen

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: Frank's Star Wars modellen

Berichtdoor Beastherder » 10 jan 2016 17:36

Firepower! B)

De E-Web Engineers, oftewel zware blasters.
Niet heel erg manouvreerbaar, maar ze doen wel erg veel pijn :yes:

Crew figuur is beter bekend als de Scout Trooper op de jetbikes van Return of the Jedi

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 09 jul 2017 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 17 jan 2016 16:57

Tussen een lading Stormtroopers door gewerkt aan de meest geliefde robot van het universum: R2D2 ^_^

Afbeelding Afbeelding

Dat wit-blauw-zilver kleurenschema is zó herkenbaar, heerlijk om aan te werken :wub:
Blauw lijkt wat te licht, maar dat is voornamelijk het metallic effect dat erg fel reageert op de flits van de camera.

Het wit heeft een bruine basis gekregen ipv het grijs van de Stormtroopers.
R2 is in de films regelmatig goed vuil, dus dat past wel, en het geeft m een 'warmer' karakter, toepasselijk voor een Rebel good guy.

Daarmee is het dappere droid duo klaar voor actie ^_^

Afbeelding

volgende week: Stormtrooper horde :wink:
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 09 jul 2017 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 24 jan 2016 17:08

Nog niet alle Stormtroopers geschilderd, van 2 moet nog 'alleen maar' het wit worden ge-highlight.

Eerste groep

Afbeelding

Tweede groep (rode rand geeft aan dat het elite troepen zijn)

Afbeelding

Groep-markering in de vorm van romeinse cijfers, met alvast wat planning voor de toekomst, want ik heb wat extra losse troopers gekocht en de heavy troopers uit de eerste uitbreidingset
I-II elite troopers
III elite heavy troopers
IV-V 'gewone' troopers
VI heavy troopers

Ook Kayn Somos geschilderd, een Stormtrooper Commander character

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Samen begint dat al een lekkere horde te vormen ^_^

Afbeelding

Van de week nog even die laatste 2, en dan heb ik de 9 troopers die nodig zijn voor het basis-spel.
Daarna even wat anders dan dat strakke Imperial werk, en begin ik met mn eerste Scum modellen B)
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 13 aug 2017 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Beastherder
BOFH

Berichtdoor henerius » 24 jan 2016 19:31

Strak gepienselde pupkes Frank. Het is weer een genot voor het oog van de liefhebber. :wink:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Beastherder » 01 feb 2016 15:47

Voor de volledigheid, de laatste 2 Stormtroopers
(geen verschil met de vorige, dat is het hele punt van Stormtroopers ^_^ )

Afbeelding

3 groepjes van 3, waarvan 1 elite, oftewel de hele basisset.

Afbeelding

Nu op de schildertafel de Trandoshans, alien mercenaries B)
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 13 aug 2017 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 07 feb 2016 17:26

Na al dat strakke wit tijd voor Scum! ^_^

De Alien Mercenaries uit de basisdoos zijn Trandoshans

Echte klassieke bad guy alien types

In het spel zijn we ze al regelmatig tegengekomen, en ze zijn behoorlijk nasty :disturbed:

De enige Trandoshan die in de films te zien is, is 1 van de Bounty Hunters die Darth Vader inhuurt, naast Boba Fett.

Afbeelding

Hij is maar een paar seconde in beeld, maar we weten dat hij Bossk heet

Bossk heeft een donkerbruine huid, maar de 'expanded universe' laat zien dat Trandoshans komen in allerlei huidskleuren.
De kleding die de modellen aan hebben is duidelijk geinspireerd op Bossk, en het was dan ook verleidelijk om ze in dezelfde kleur te schilderen.
Maar misschien komt FFG nog eens met een 'echt' Bossk model, dus daar wacht ik dan nog op
(Zo'n beetje alle andere Bounty Hunters uit die rij hebben ondertussen een model, dus het slechts een kwestie van tijd :whistle: )

Trandoshans komen in het spel in 2 groepjes van 2, 1 elite groep en 1 'gewoon'

de 'gewone' Trandoshans:

Afbeelding
Afbeelding

de 'elite' Trandoshans

Afbeelding
Afbeelding

De elite jongens hebben een professioneler, meer militair, uiterlijk gekregen met camo-kleding

Het is ietwat gevaarlijk om te veel dingen uit de 'echte' wereld terug te laten komen in zo'n fantasie scifi setting, maar ik kon het niet laten om ze Vietnam-stijl Tijgerstreep camo te geven.
Op de een of andere manier werkt dat erg goed met hun hagedis-achtige uiterlijk B)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 13 aug 2017 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Beastherder
BOFH

Berichtdoor TROLL » 08 feb 2016 09:08

Oew vet :)

Moet direct aan de Wookie campaign denken in Starwars galactic battlegrounds waar deze feckers ingezet werden om wookie slaven te verzamelen en de planeet af te krijgen. Erg goed gepaint Frank! :)
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Beastherder » 08 feb 2016 13:46

Erm.... dat is een computerspel neem ik aan? :unsure:

:wink:

Mijn laatste avonturen op een computer zijn 10+ jaar geleden ^_^

Er is heel veel hip star wars spul langs mij heen gegaan in die tijd

bedankt voor het compliment

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 21 feb 2016 15:20

Weer modellen af, dit keer 2 Speler Karakters.

1 uit de basis doos, en 1 uit de Twin Shadows uitbreiding

Eerst uit de basisdoos, de ervaren commandant Gideon Argus

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

En uit Twin Shadows, de aggresieve spierbundel Biv Bodhrik

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Zoals je kan zien heb ik me behoorlijk vast aan de artwork gehouden, ik kon geen reden verzinnen om daar iets aan te veranderen.
Beide modellen hebben het klassieke Rebel kleurenpalet van bruin/beige/oranje: warme kleuren om mooi te contrasteren met het Imperial zwart/wit/grijs

Rebel logo is toch een lastig ding om te freehanden, maar ik ben er redelijk tevreden mee
De rank-marking van Gideon (5 rode blokjes op een zilveren plaat op zn rechterborst) was ook erg lastig omdat zn hand met verrekijker enorm in de weg zat
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 13 aug 2017 18:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 28 feb 2016 18:10

Nog zat modellen te gaan, maar toen deze bij Moenen lag kon ik me toch niet inhouden ^_^

Afbeelding

Nieuwe Expansion Pack, met een complete nieuwe campagne en flink wat bijbehorende modellen.
De eerste campaign begint net na het einde van de eerste film, deze campaign begint tijdens de tweede film.
In de eerste missie mag je de Rebellen basis verdedigen van Hoth B)
(Alleen de Empire speler mag de missies lezen, dus ik heb me ingehouden en alleen naar de eerste missie gekeken, echt waar -_- )

De modellen:

Afbeelding

3 nieuwe speler-karakters, 6 Snowtroopers, 4 Assassin droids, 2 Wampa's en een tank :D

Het medical droid karakter is een tikkie saai, maar de andere 2 zijn super stoer
De Snowtroopers zijn ook bijzonder gaaf, misschien wel mn nieuwe favoriete modellen.

Ook meteen maar een paar essentiele extra modellen gekocht.
De Rebel Base Troopers en de bounty hunter Dengar heb je meteen in de eerste missie nodig, en prinses Leia kan natuurlijk niet ontbreken in de verzameling ^_^

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 13 aug 2017 18:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames