Wanneer gaan we X-wing spelen?

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: Wanneer gaan we X-wing spelen?

Berichtdoor theWoodcutter » 10 mei 2016 16:09

Damn, eigenlijk helemaal vergeten om ook op de andere mat te spelen. :zzz: Hoewel mijn scum-vliegtuigjes vonden de death star mat toch wel fijn, aangezien ook in het potje tegen Luis het helemaal hun feestje was -_- :whistle: Turrets zijn gewoon te makkelijk om mee te spelen, hoewel het geconcentreerde vuur van Luis mij toch mijn Dengar/Punishing One kostte (maar niet zonder dat hij al aardig wat klappen had uitgedeeld met de terugschietactie: wat in feite betekende dat Dengar toch de eigen front-arc gebruikte).
Maar inderdaad een volgende keer (juni?) een iets grotere opkomst, zou wel leuk zijn. :tu:
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor GijsMusters » 13 jun 2016 08:30

Hallo Hive Novio leden,

Ik ben Gijs en kom uit Nijmegen. Onlangs heb ik bij Moenen en Mariken mijn eerste paar X-wing schepen gekocht en ben nu helemaal verslaaft! Nu heb ik al één van jullie ontmoet in de winkel en kreeg ik de tip om me aan te melden op deze website.

Als jullie binnenkort een keer X-wing gaan spelen dan zou ik graag een keertje komen kijken en/of meedoen. Ik kan wel wat hulp gebruiken met sommige spelregels en het bouwen van een leuke squadron! Hopelijk tot snel!

Groetjes Gijs Musters
Legers die ik speel: x-wing
GijsMusters
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor theWoodcutter » 13 jun 2016 09:41

Welkom Gijs,

voor nu hebben we nog geen datum gepland. Maar wat dacht je van 30 juni? B)
Heb je al voldoende scheepjes voor een 100 punten vloot of wil je eerst nog een demo hebben?

Dus voor andere mensen, wees vrij om ook aan te schuiven (laat dat wel van tevoren even weten, svp, bvd.)

Groenten,
Joost
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor GijsMusters » 13 jun 2016 11:25

Dank je Joost!

Ik heb al wat schepen en kan aan 100 punten komen. Niet dat het goede combinaties zijn maar dat zal nog wel een keertje komen.

Helaas kan ik de 30e de gehele avond niet :( (kan bijna alle donderdagen behalve die) Wel zou ik de week daarvoor kunnen (23 juni) of donderdag 7 juli kunnen. Ik weet niet of dat eventueel zou kunnen?

Groetjes Gijs
GijsMusters

Berichtdoor theWoodcutter » 13 jun 2016 12:17

Hoi Gijs,

dan geef ik de voorkeur aan 7 juli. B)
Als je met moeite aan de 100 punten komt, laat even weten tot welk aantal punten je wel makkelijk kunt komen: dan kan ik een lijstje maken die daarop ingesteld is (en neem ik de juiste scheepjes/kaarten mee) ook al is dat een getal als 79 of 84 oid, maakt mij niet zoveel uit.
Tot de 7e!
Groenten,
Joost
Pardot Kynes
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor GijsMusters » 14 jun 2016 06:24

7 juli is perfect en 100 punten is ook helemaal prima. Tot dan!
GijsMusters

Berichtdoor Bobske » 28 jun 2016 10:21

Wie doen er nog meer mee 7 juli?
Leroy?
Onno?
Rick?
Skevan?
Henny?
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Bobske » 01 jul 2016 08:52

Louis doet mee
Avathar/Rob jij ook misschien?
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor henerius » 01 jul 2016 17:38

Ik heb late dienst. Helaas.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor GijsMusters » 07 jul 2016 09:03

Hoe laat spelen jullie vanavond? Ik moet zelf tot 18:00 werken en kan vanaf 19:00 langs komen. Ik hoor het graag en tot vanavond!
GijsMusters

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames