release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 18 mei 2017 09:00

[quote="Johan"]Maar dat mijn lasguns kansen hebben tegen een Landraider!!??? Die dingen waren al bout tegen horde army's, en nu kan ik ze ook al van een afstand slopen met mijn lasguns???

Uw plaatselijke Commissar propaganda team denkt met u mee :wink:

https://regimental-standard.com/2017/05/17/bring-it-down/

Yes, it is of course completely possible to take down any foe with the mighty lasgun: king of weapons.

:grijns:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor brammo1991 » 18 mei 2017 09:48

[quote="Beastherder"]
Yes, it is of course completely possible to take down any foe with the mighty lasgun: king of weapons.

Erg mooi dat GW met humor reageert op de community B)

Ze zetten er ook een kleine note neer:

** Note: The estimated number of lasgun shots required to destroy the example enemy war machine is several orders of magnitude higher than the number of charges supplied in a single lasgun. Additional ammunition, and/or lasguns, may be required.
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Furios666 » 18 mei 2017 12:31

Tsja, als je denkt dat je met 120 lasgunschoten per beurt (die allemaal moeten kunnen zien en raken) kan winnen door op een landraider te schieten (voor 3 of 4 of misschien 5 beurten lang) dan moet je dat vooral lekker zelf weten. Zonder verliezen heb je hem aan het eind van de battle wel neer, proficiat -_-

Volgens mij gaat dit niet zo'n enorm probleem wezen als nu geschetst wordt. Misschien dat de komende jaren er wel een keer iets lomps gesloopt gaat worden op de club door een lasgun...een toevalstreffer bij het laatste wondje, maar dat maakt het dan alleen maar een mooi verhaal. Ik zie het praktisch niet gebeuren behalve als er echt niks anders is voor guardsmen om op te schieten...en dan nog is het misschien verstandiger om ze op overwatch te zetten :dunno:

Laten we wel wezen, in de huidige oorlogsvoering kan een moderne tank ook worden uitgeschakeld of verzwakt door primitievere wapens. De tracks kunnen kapot, sensoren, camera's. Het zit vaak verscholen achter netjes ed. maar de meeste sensoren moeten toch ergens visueel iets kunnen zien. Er kan uiteraard ook met geluk iets in de loop geschoten worden, niet dat de tank dan ineens explodeerd, maar moet wel gefixt worden. In Irak hebben Abrahms nogal wat problemen met zand zonder dat er gevochten wordt. Alleen het stof al kan de motor vernaggelen.

Dus in een fictief universum met lasers, monsters en tanks gebaseerd op WW1 ontwerpen is het niet zo vreemd dat een lasgun toch wel wat schade kan uitrichten tegen de meest bepantserde vijand. Laat ik het zo zeggen, dát is niet hetgene wat mijn "suspension of belief" te boven gaat :whistle:

Kleinigheidje hou je toch...met de vorige regels was er gezeur dat vehicles te makkelijk kapot gingen en nu weer dat zelfs een lasgun ze kan verwonden. Het is niet snel goed voor de massa. Vooralsnog spreken de wijzigingen mij dusdanig aan dat ik zowaar weer eens een keer WH40k wil spelen :thumbup:
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Furios666
Elf on a hot tin roof

Berichtdoor shogun » 18 mei 2017 13:09

[quote="Furios666"]

Dus in een fictief universum met lasers, monsters en tanks gebaseerd op WW1 ontwerpen is het niet zo vreemd dat een lasgun toch wel wat schade kan uitrichten tegen de meest bepantserde vijand. Laat ik het zo zeggen, dát is niet hetgene wat mijn "suspension of belief" te boven gaat :whistle:

Als je met zo veel zaklampen op een landraider gaat schijnen dan zullen ze toch eens de bestuurder verblinden waarbij ie in een slootje rijd en vast komt te zitten. ***machine spirit*** : "what the hell!!!"

Ik denk dat ik een Astra Militarum leger ga maken bestaande uit squats/dwergen in kokspakkies die gooien met taarten en cupcakes. Maak ik van greenstuff nog een losse kleurrijke taarten en cupcakes en strooi die over vehicles als ik ze wounds heb gedaan.. :grijns:
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
Legers die ik speel: 40k: (chaos) marines, tyranids
shogun
Chaos Squat with the hat of Abaddon

Berichtdoor Bobske » 18 mei 2017 13:21

Ik denk dat ik een Astra Militarum leger ga maken bestaande uit squats/dwergen in kokspakkies die gooien met taarten en cupcakes. Maak ik van greenstuff nog een losse kleurrijke taarten en cupcakes en strooi die over vehicles als ik ze wounds heb gedaan..

:thumbup: :wub:
ik zie het hem nog doen ook :disturbed:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Furios666 » 18 mei 2017 17:23

Bluf! :grijns:
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Furios666
Elf on a hot tin roof

Berichtdoor Johan » 18 mei 2017 18:33

Tja... als de commissar het zegt.... dan heb ik geen keuze.

Ik vind dat er redelijk goede argumenten worden gegeven waarom het in de praktijk niet zo veel problemen gaat geven. Ik ben er wat minder bang voor nu dat het het spel gaat verknallen. Wel vind ik het nog wat vreemd en onwennig. Ik ben erg benieuwd naar hoe het is de praktijk speelt allemaal.

[quote="Beastherder"][quote="Johan"]Maar dat mijn lasguns kansen hebben tegen een Landraider!!??? Die dingen waren al bout tegen horde army's, en nu kan ik ze ook al van een afstand slopen met mijn lasguns???

Uw plaatselijke Commissar propaganda team denkt met u mee :wink:

https://regimental-standard.com/2017/05/17/bring-it-down/

If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Rudi XXL » 18 mei 2017 23:10

[quote="Furios666"] Vooralsnog spreken de wijzigingen mij dusdanig aan dat ik zowaar weer eens een keer WH40k wil spelen :thumbup:

dat heb ik dus ook :D
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor Beastherder » 19 mei 2017 08:47

[quote="Caladai Doomblade"]Wat ik ook graag wil zien is een size-comparison met een gewone marine.

[rimg]http://i.imgur.com/Rzix8wm.jpg[/rimg]

:o
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Bobske » 19 mei 2017 09:08

zo groot zijn ze volgens mij nu ook weer niet, zie hun filmpje daar staan ze naast gewone marines
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000