release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 23 mei 2017 16:31

Power points als je snel fluffy wilt spelen en wilt weten of je ongeveer vergelijkbaar bent

Aangezien die power points geen rekening houden met evt upgrades is het makkelijk te misbruiken (alleen maar de duurste upgrades nemen) dus alleen geschikt voor fluffy, non-competitieve spelers -_-
Goed voor 'pickup' games e.d.

Voor potjes die je van tevoren afspreekt lijkt het mij niet zo veel gevraagd om gewoon de exacte puntenwaarde uit te rekenen

Dat ze de mogelijkheid open houden om tussentijds punten aan te passen als het nodig is klinkt erg goed :yes:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Johan » 23 mei 2017 16:46

Daar ben ik ook erg over te spreken. Klinkt of er eindelijk wat meer geluisterd word naar​ de community. :tu:
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Beastherder » 23 mei 2017 21:51

Schaal vergelijking

Afbeelding

dus ja, de Primaris marines zijn echt zo groot, EN de nieuwe Plague Marine zijn weliswaar iets groter dan 'normale' marines maar niet Primaris formaat

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 24 mei 2017 09:19

Fijn dat de captain nog weer een schaal groter is...

Het lijkt er zo op dat Marines een beetje Ork DNA hebben: naarmate ze hoger in de rangorde komen groeien ze groter :grijns:

Dus zoals ik al zei, het gaat er nogal zielig uit zien voor Danté, Azrael en Marneus Calgar, omringt door hun grote broertjes...
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 24 mei 2017 09:47

[quote="Caladai Doomblade"]Fijn dat de captain nog weer een schaal groter is...

Dat heet Gravis armour :dunno:
Ik vind het er wel superstoer uit zien, maar ik vraag me af of dit dan de Primaris vervanger van Terminator armour is
Dat zou ik jammer vinden, ik hoop nog op 'proper' Primaris Termies

Ik had gelezen dat het proces om Primaris Marines te maken ook kan worden toegepast op bestaande Marines, dus ik verwacht uiteindelijk ook mr Calgar en collega's in Primaris vorm te zien :roll:

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 24 mei 2017 13:07

[quote="Beastherder"]
Ik had gelezen dat het proces om Primaris Marines te maken ook kan worden toegepast op bestaande Marines, dus ik verwacht uiteindelijk ook mr Calgar en collega's in Primaris vorm te zien :roll:

Doh! :huh:

Dit meen je niet. mr Calgar kan terug de reageerbuis in worden gestopt en er groter, sterker en beter uitkomen? Klinkt meer als iets voor Chaos... Steroïden

Ik vind ze er erg vet uit zien, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het jammer dat dit op deze manier alle normale marines gaat vervangen. Ik kan echter ook niet wachten om met mijn normale Dark Angels een hoopje Primaris Marines neer te maaien! En ze lopen uiteindelijk natuurlijk ook over naar Chaos, dus die krijgen ze ook wel. Als er hele nieuwe chapters worden gemaakt loopt straks minstens 20% van die chapters over, en dan kan Fabius Bile de geheimen van het nieuwe geneseed extraheren en ook voor de oude legions nieuwe primaris marines maken. Dan kunnen Abaddon en Kharn ook opnieuw de test-tube in en kunnen ze daar ook nieuwe modellen voor maken.

De vraag is dan alleen hoe Abaddon en Calgar hun nieuwe dikke vingers in hun relic-power-fist/claw gepropt krijgen.. (die worden natuurlijk ook op miraculeuze wijze groter)

I don't like where this is going. :dry:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Bobske » 24 mei 2017 15:58

hun nieuwe dikke vingers in hun relic-power-fist/claw gepropt krijgen.. (die worden natuurlijk ook op miraculeuze wijze groter)

Guilliman is terug, die is van de science en reason, dus tijd om je mond te spoelen die relics, oude meuk, we maken iets nieuws en beters. Progress in 40k??

I don't like where this is going.

Maar je schrijft het wel leuk. Verandering, Tzeentch, nooit leuk.
(we're getting :opa: )

Zoals gezegd, eerst Primaris Marines, het antwoord is posessed Chaos, dan Grotere Orks vs Nids, etc. ad Aos.

Doet me denken aan de tijd dat ze tegen mijn plastic Advanced Space Crusade Scouts (die met die Mowhawks en Heavy Bolter op de schouder) zeiden "van welke maatschappij zijn die?"
GW damn you youngster
(en dat is al weer 15 jaar terug of zo, volgens mij was het Ramon :ramon: )
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 24 mei 2017 16:01

[quote="Caladai Doomblade"]
I don't like where this is going. :dry:

Nee
De Space Marines herschalen zodat ze weer op schaal zijn met de rest van de GW modellen is een goed idee, maar de bochten waarin ze zich wringen om het fluff-technisch goed te praten zijn.... twijfelachtig :whistle:

Persoonlijk heb ik zoiets van: fluff negeren, hippe nieuwe modellen :grijns:

Nog een goede vergelijkingsfoto:

[rimg]https://4.bp.blogspot.com/-ggo5GegWfXE/WSUvfrdFgTI/AAAAAAABPw4/Jtb93Gw_2DgEDsjdTUKNotQxmvZbOHJlACLcB/s1600/IMG_20170524_123035.jpg[/rimg]

Plague Marines zijn toch behoorlijk Primaris size
Dat word gewoon de nieuwe Marine maat hoor :yes:

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Bobske » 24 mei 2017 18:40

TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 25 mei 2017 06:37

Er zijn mensen die druk bezig zijn geweest met photoshop om Primaris marines te krijgen in andere kleuren dan ultrasmurf blauw

deze is wel geweldig :thumbup:

[rimg]http://i.imgur.com/jNl7MvX.jpg[/rimg]

TO INFINITY, AND BEYOND!

:P

Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000