Forgeworld bestelling

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: Forgeworld bestelling

Berichtdoor Rudi XXL » 14 jul 2017 22:02

Volgens mij willen Tim (Dragorius) en Frank (niet op forum dacht ik) ook bestellen. Zal even navragen bij ze :thumbup:
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Avatar gebruiker
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork
 
Berichten: 354
Geregistreerd op: 15 maart 2006 21:33
Woonplaats: This is Terra ! [300 rip off]

Re: Forgeworld bestelling

Berichtdoor Johan » 15 jul 2017 18:29

Fijn :)
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Avatar gebruiker
Johan
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 589
Geregistreerd op: 04 jan 2012 14:09
Woonplaats: Nijmegen

Re: Forgeworld bestelling

Berichtdoor Rudi XXL » 30 jul 2017 20:32

Hoe veel hebben we nu als club?
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Avatar gebruiker
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork
 
Berichten: 354
Geregistreerd op: 15 maart 2006 21:33
Woonplaats: This is Terra ! [300 rip off]

Re: Forgeworld bestelling

Berichtdoor Johan » 31 jul 2017 08:30

Staat in de eerste post. DIe werk ik steeds bij. 195 pond. Nog 55 te gaan dus.
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Avatar gebruiker
Johan
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 589
Geregistreerd op: 04 jan 2012 14:09
Woonplaats: Nijmegen

Re: Forgeworld bestelling

Berichtdoor Rick » 04 aug 2017 08:44

Hallo,

Bij deze mijn bestelling bij Forge World:

BATTLESUIT COMMANDER SHAS'O R'ALAI WITH DRONES (36 pond)
Legers die ik speel: 2000pts Tau Empire, Wild West Exodus: The Union, Holy order of men & The Watchers
Avatar gebruiker
Rick
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 319
Geregistreerd op: 08 maart 2010 20:20
Woonplaats: Nijmegen

Re: Forgeworld bestelling

Berichtdoor Johan » 04 aug 2017 18:27

Staat genoteerd!
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Avatar gebruiker
Johan
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 589
Geregistreerd op: 04 jan 2012 14:09
Woonplaats: Nijmegen

Re: Forgeworld bestelling

Berichtdoor Johan » 03 sep 2017 08:04

Afgelopen donderdag genoemd maar bij deze nogmaals onder de aandacht. Er is de mogelijkheid om in clubverband iets bij Forgeworld te bestellen. Gezien we dit als club doen komen we al heel snel in aanmerking voor de optie om de bestelling gratis te laten verzenden. Dit scheelt 15% in de kosten dus pak je voordeel en doe mee! :grijns:
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Avatar gebruiker
Johan
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 589
Geregistreerd op: 04 jan 2012 14:09
Woonplaats: Nijmegen

Re: Forgeworld bestelling

Berichtdoor Bobske » 03 sep 2017 09:34

Ah, wilde al bumpen, heb het op FB ook onder de aandacht gebracht.

Ik heb zelf nog even gekeken, maar helaas, geen interessante dingen (oftewel geen geld genoeg ;)
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Forgeworld bestelling

Berichtdoor Son of a Dreadnaught » 03 sep 2017 17:03

n.a.v. gesprek met Bob, neem ik een squad Custodes Aquilon Termies, kan PB sturen maar lees het fora niet super vaak, stamp me een appje of vraag BOb mij wakker te stampen m.b.t. betaling etc.
I sexually identify as an Dreadnought. Ever since I was an Aspirant I dreamed of rumbling over planet dropping hot sticky plasma on heretics. From now on I want you guys to call me "Dreads”. If you can’t accept me you’re a dreadnophobe.
Legers die ik speel: Spezz Mahweens, Rope, Golden fruit
Avatar gebruiker
Son of a Dreadnaught
Mastah
 
Berichten: 601
Geregistreerd op: 08 aug 2012 16:12
Woonplaats: Zeeland (NB)

Re: Forgeworld bestelling

Berichtdoor kaleith » 04 sep 2017 13:11

Ik heb nog effe in PB gereageerd met mijn toevoeging aan de bestelling, zouden we over de shipping mark heen moeten zitten.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Difficult terrain made from cork
 
Berichten: 353
Geregistreerd op: 13 okt 2013 15:28
Woonplaats: Nijmegen

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten