release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Gotrek » 22 jul 2017 05:25

Het is een dynamische versie van de "oude" dreadnought en ziet er erg goed uit. Met een hoop van de nieuwe releases heb ik een beetje het idee alsof ze veel Call of Duty Advanced Warfare (of hoe die ook mag heten) hebben gespeeld. Vind ik een beetje jammer, hoewel het er op zich niet slecht uit ziet allemaal (zeker niet in verglijking met de laatste jaren fantasy).
Website: http://www.sanderschoonbeek.nl

I fight better drunk than you do sober
Legers die ik speel: WHFB: Dwarfs, Warriors of Chaos. WH40k Genestealer Cults
Gotrek
Chaos Squat with the hat of Abaddon

Berichtdoor Beastherder » 22 jul 2017 15:55

En ze zijn klaar voor pre-order

https://www.games-workshop.com/en-NL/Space-Marines-Primaris-Aggressors

https://www.games-workshop.com/en-NL/Space-Marines-Primaris-Redemptor-Dreadnought

https://www.games-workshop.com/en-NL/Space-Marines-Primaris-Reivers-2017

Prijzen vallen me nog wel mee, maar dat bewijst maar weer dat je overal aan kan wennen :whistle:
Blij dat ik de verleiding van de 'Easy-Build' Reivers heb kunnen weerstaan, want de multi-parts zijn maar 50cent per model duurder
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 24 jul 2017 12:53

Ik vind de Reivers echt wel stoere modellen, maar de dreadnought en de Agressors ben ik geen fan van. De Agressors vind ik net als de Centurions gewoon te bulky met die raketten op hun rug...

Qua dread hou ik wel van het oude solide model. Veel minder beweeglijk, maar veel meer een soort tank op pootjes. Dit ziet er meer uit als een robot dan als een wandelend sarcofaag. Ik ben geen liefhebber. Sinds wanneer kan het Imperium trouwens ronde panserplaten maken? Tot nu toe was alles lekker vierkant, zo wist je dat de Mechanicus het gebouwd had!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 25 jul 2017 09:19

Ik vind die Dread wel oke
Hij ziet er nu uit alsof ie daadwerkelijk kan lopen, maar blijft in de 'boxy' stijl ipv de erg humanoide vorm van de Contemptor dreads

Aggressors zien er véél beter uit dan Centurions (maar das niet zo moeilijk -_- ) maar zijn niet super-geweldig

Mijn probleem met de Primaris (als je alleen Primaris speelt, zonder de kleine broertjes) is een gebrek aan echte assault en long-range anti-tank/monster

De Reivers vullen dat assault deel redelijk in, maar zowel de Dread als de Agressors hebben geen echte AT wapens :dunno:

enniewees:

https://www.warhammer-community.com/2017/07/23/faith-fury-and-firepower-space-marines-preview-july23gw-homepage-post-1/

Chaplain en Apothecary

Afbeelding
Afbeelding

Chaplain is cool (gaaf pistool B) )
Pose van de Apothecary is een beetje.... :dunno:

Oh, en wat alternatieve wapen-opties voor de Repulsor

Afbeelding

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 25 jul 2017 10:51

Ik vind die chirurg er wel weer tof uit zien. Een pose die niet super actief is past wel bij iemand met zo'n serieuze job. Die cannister aan dat koord doet me denken aan dog-tags, en het feit dat hij er al een aantal om zijn nek heeft hangen, gemarkeerd met purity seals, vind ik lekker morbide.

Alleen dat spuit-pistool had voor mij niet gehoeven, nu heeft hij geen normaal pistool voor mijn gevoel.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 26 jul 2017 10:06

[quote="Caladai Doomblade"]Ik vind die chirurg er wel weer tof uit zien. Een pose die niet super actief is past wel bij iemand met zo'n serieuze job. Die cannister aan dat koord doet me denken aan dog-tags, en het feit dat hij er al een aantal om zijn nek heeft hangen, gemarkeerd met purity seals, vind ik lekker morbide.

Ja, hij is duidelijk geneseed van de gevallenen aan het verzamelen. Dat is wat hij in zn hand heeft en inspecteert, voor hij het in zo'n container doet, er een purity seal op plakt en m om zn nek hangt
Heel cool, zo'n model dat een verhaal vertelt, en prachtig uitgewerkt, maar persoonlijk zie ik zo iets liever in een diorama of zo, en wil ik een wat neutralere pose voor op de speeltafel -_-

[quote="Caladai Doomblade"]Alleen dat spuit-pistool had voor mij niet gehoeven, nu heeft hij geen normaal pistool voor mijn gevoel.

Dat pistool ziet er voor mij echt uit als een 'geneseed-extraction' apparaat, ik zie niet hoe het zou kunnen schieten.
Hopelijk heeft ie achterop nog een echt wapen

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 29 jul 2017 19:55

Nieuwe wave staat klaar voor pre-order

https://www.games-workshop.com/en-NL/Space-Marines-Primaris-Repulsor
Het was te verwachten, maar Land Raider maat, dus ook Land Raider+ prijs :disturbed:
Ik hoop toch dat die Primaris ook nog een keer een kleinere Rhino/Razorback-achtige transport krijgen. Ik zou ze graag wat mobieler zien

https://www.games-workshop.com/en-NL/Space-Marines-Primaris-Chaplain

https://www.games-workshop.com/en-NL/Space-Marine-Primaris-Apothecary
Ook 30 euro, net als de vorige characters. Het is vreemd, maar dat voelt toch duurder voor die Apothecary, omdat hij vroeger slechts een deel van de command squad was ipv een echt character :dunno:

[quote="Beastherder"]Dat pistool ziet er voor mij echt uit als een 'geneseed-extraction' apparaat, ik zie niet hoe het zou kunnen schieten.
Hopelijk heeft ie achterop nog een echt wapen

yep, zijn echte pistool hangt achter aan zn riem (zelfde 'Absolver' als de Chaplain)

Geneseed is een stuk groter dan ik dacht :huh:
Dat wordt flink proppen om dat in dat potje te krijgen....
Afbeelding

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 30 jul 2017 08:25

En de volgende ronde releases:

zoals te verwachten, de Multi-part versies van de Primaris troepen van de startset, met extra opties

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De verschillen tussen de verschillende types bolter en plasma zijn wel erg minimaal om ze dadelijk op de speeltafel uit elkaar te houden :dunno:

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 13 aug 2017 21:08

Afbeelding

Primarch

Afbeelding

Geen fan van de zeis, veel te veel 'rommel'

voor de rest wel indrukwekkend

Beastherder
BOFH

Berichtdoor mathijs97 » 20 aug 2017 00:51

euh.. nee? :huh:
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97
Suicidal Nurgling, playing with soap

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000