De bestelling is binnen maar vraag me niet hoe....
Forgeworld stuurde een mailtje dat het pakket onderweg was, maar ik kreeg maar geen tracking nummer. Uiteindelijk vandaag maar eens gemaild en kreeg vrij snel een reply. Pakket was al in NL en was met tracking verzonden. Ik via UPS het nummer opgezocht, inderdaad in NL, maar niet bij mij maar bij een UPS punt in Nijmegen. Kennelijk zijn ze woensdag overdag aan de deur geweest en was er niemand thuis. Maar UPS heeft noch de moeite genomen een briefje in de brievenbus te gooien, noch het per email te doen, noch het een dag later aan te bieden. Als ik het pakket niet voor volgende week woensdag ophaal was het teruggestuurd naar Engeland..... Lekkere communicatie daar
Anyway, ik ga straks na mijn werk het pakket scoren. Dit weekend kunnen er dus modellen opgehaald worden door geintresseerde mensen. Ik woon op Treubstraat 94 in Nijmegen, aub wel even een appje van te voren dat ik weet dat je komt (nulzes22188332).
Never use the term: I just need a 2 or more to...