En er is ook gebouwd
Om te beginnen heb ik een Apothecary gesloopt voor een Primaris Apothecary
Geen zin om daar 30 euro voor te betalen en deze vind ik er nog beter uit zien ook
Reiver pistool doet prima dienst als Absolver Pistol
(arm van een ouderwetse 'kleine' marine werkt dus ook prima op een primaris)

En onderin een kast vond ik ook nog een oude metalen Chaos Marine Daemon Prince
Geweldig model, duidelijk een gemuteerde Marine, veel beter dan de nieuwe plastic Prince die ook voor Fantasy moet functioneren.
Toen ik m kocht heb ik er ook meteen plastic drakenvleugels voor besteld (dit is in de tijd toen GW nog echte bitz order had, wat ook maar meteen aangeeft hoe lang dat model oner in mn kast heeft gelegen

)
Het model is daar duidelijk op ontworpen, want die vleugels passen echt heel goed op de aanhechting-punten oorspronkelijk voor de 'Marine backpack' bits.
Lekker ouderwets met metaal werken, dus er is een flinke plak greenstuff nodig om alle gaten op te vullen en een paar flinke pinnen om het stevig te houden
(En hij weegt ook lekker zwaar, dus je hebt meteen een wapen bij de hand voor als je tegenstander vals speelt

)

Met die vleugels wordt ie echt HUGE
Prachtig indrukwekkend model zo, en in tegenstelling tot de meeste van dit soort modellen ziet hij er uit alsof zn vleugels m daadwerkelijk in de lucht kunnen houden.
Klein detail is dan nog hoe ik m in godsnaam moet vervoeren als ik er ooit mee wil spelen

Nog dieper onderin die kast vond ik ook nog deze

Ik moet eerlijk bekennen dat ik echt vergeten was dat ik die had....
Geen adres-sticker, dus ik zal m op een Games Day gekocht hebben.
Dat is dus ergens in 2002-2003 geweest....

Iemand die me daar de moderne regels van kan geven?