release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor brammo1991 » 03 feb 2018 00:01

[quote="Beastherder"]
Mocht GW ooit besluiten tot het uitbrengen van Squats dan zal de kwaliteit die van Mantic heel ver achter zich laten, dus of dat nou een reden zal zijn... :dunno:

True, er is vast een alternatief voor elk leger dat bestaat, maar ik denk dat de grootste reden het geld is.
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Gotrek » 03 feb 2018 01:34

Grootste reden is idd geld, maar dat hieft niets met Mantic te maken, en meer met vraag en aanbod. Lijkt mij niet dat Squats ooit het best verkochte leger waren, en al helemaal niet het leger waar op dit moment het meest om gevraagd word. SoB is veel meer draagvlak voor en ook daarvan weten we niet of het ooit nog terug komt (hoewel het mij persoonlijk zal verbazen als dat niet zo zal zijn).
Website: http://www.sanderschoonbeek.nl

I fight better drunk than you do sober
Legers die ik speel: WHFB: Dwarfs, Warriors of Chaos. WH40k Genestealer Cults
Gotrek
Chaos Squat with the hat of Abaddon

Berichtdoor brammo1991 » 03 feb 2018 02:19

Het zal vast ook wel te maken hebben met hoeveel capaciteit ze hebben, ze kunnen nou eenmaal niet alles tegelijk. En al je kruit verschieten is ook niet verstandig :unsure:

Hoe dan ook, leuk dat er iig een squat terug is.
Ik ben wel benieuwd naar hoe alle necromunda gangs en bountyhunters eruit zullen gaan zien.
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Gotrek » 03 feb 2018 04:00

[quote="brammo1991"]Het zal vast ook wel te maken hebben met hoeveel capaciteit ze hebben, ze kunnen nou eenmaal niet alles tegelijk. En al je kruit verschieten is ook niet verstandig :unsure:

Nope, het is financiel gewoon niet aantrekkelijk.

Gotrek

Berichtdoor brammo1991 » 04 feb 2018 01:52

Lijkt me eigenlijk wel sterk, als ze een plastic thunderhawk, plastic sisters, etc dan kunnen ze een zwembad a la Scroonge Mcduck aanschaffen.
Maar ze hebben nou eenmaal een beperkte productie capaciteit en marketing team, daarnaast, als ze alles tegelijk uitbrengen heb je voor de aankomende tijd niks meer, anders kunnen ze net zo goed nu al de resterende primarchs uitbrengen.

aaaaaaanyhow, meer nieuws

NECROMUNDA
http://www.belloflostsouls.net/2018/02/gw-weekender-necromunda-seminar-previews.html

Afbeelding
Afbeelding

Orlock komt als eerste uit, daarna zullen Cawdor, van Saar, Delaque plus een bucket aan mercs en future factions uitkomen. Waar ik nog niet mee bekend was: palanite enforcers (Arbites??), Chaos uprising, outlander gangs en guilds, guilds zijn water, fire en corpse. Nu nog Earth en Wind en je hebt een band.

40Kaas
http://www.belloflostsouls.net/2018/02/gw-horus-heresy-necromunda-weekender-previews.html
Afbeelding

Ik weet niet zo goed wat ik van de beste constantijn moet vinden, aan de ene kant een prachtig model aan de andere kant, mss een beetje detail overkill?

Verder komen er een paar nieuwe custodes units uit met zo te zien melta staafjes en een ander soort special weapon die ik niet helemaal kan plaatsen. Custodes lijken hiermee iets meer mogelijkheden te krijgen voor dedicated anti-tank.

Nieuwe transport voor marines en zijn groter broertje, ben benieuwd of ik ze voor ad mech mag inzetten.
Afbeelding
Afbeelding

en een oude nieuwe speeder (erg cool)
Afbeelding
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Gotrek » 04 feb 2018 06:26

Niewe Guilds is als (inmiddels) grumpy oude speler natuurlijk altijd eng. Ik vond de schetsen die ik voorbij zag komen niet erg indrukwekkend. Maar goed zolang ze er geen Space Marines in gaan stoppen (wat tot nu toe het geval blijkt) ben ik blij.

Gotrek

Berichtdoor Beastherder » 04 feb 2018 16:38

[quote="brammo1991"]
Ik weet niet zo goed wat ik van de beste constantijn moet vinden, aan de ene kant een prachtig model aan de andere kant, mss een beetje detail overkill?

Misschien een beetje detail overkill? :disturbed:

Nee, sorry, dat is echt veel te veel rommel op dat model :nono:

Speeder is heel erg retro, maar nog steeds lelijk
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor brammo1991 » 04 feb 2018 23:01

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jup, die models zijn cool
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Beastherder » 11 feb 2018 21:46

Afbeelding

Afbeelding

Fancy B)

De 'Verlies IMPERIUM Ld bonus als je een Daemonhost summoned' regel is super-fluffy
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 12 feb 2018 08:16

Erg cool, maar niet helemaal zo als hij zou moeten zijn. Eisenhorn was wel een psyker, maar zeker niet van het niveau 'manifest 2, deny 2'. In de boeken geeft hij meerdere keren toe dat hij een overklast wordt door andere sterkere psykers.

Hij is fysiek niet indrukwekkend, maar voor 100 punten heb je toch een leuk character dat een paar klappen kan uitdelen en een goede psyker is. :thumbup:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000