To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years. Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...
Hmm dat weet ik ook niet. deze voldoen niet aan mijn verwachtingen. ik had meer dune fremen verwacht. effe afwachten
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth With carrion men, groaning for burial.
Niet wat ik me voorstel bij een Underhive criminele bende, dus voor Necromunda weet ik het zo net nog niet
Maar daar kan ik toch zeker wel een andere functie voor vinden: Inquisitor henchmen, Alpha Legion operatives, Tau Auxillaries, Assassins..... Ik wil ze gewoon hebben NU!
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Wouw. Dit ius de eerste gang van Necromunda waarbij ik denk laat ik Necromunda gaan spelen. Als in, bijna alle modellen van Necromunda zijn vet, maar dit is de eerste gang die me ook estetisch aanspreekt. Toch Maar eens de fluff op zoeken.
Legers die ik speel: 2000pts Tau Empire, Wild West Exodus: The Union, Holy order of men & The Watchers
Even testen of ik weer kan posten. Ik ben altijd wel een van Saar speler geweest. Vind deze modellen ook wel tof maar ook een beetje te infinity achtig. Sommige wapens zijn net iets te stijlvol ipv necromunda lomp. Good het is de high tech gang dus moet kunnen natuurlijk. Ik heb tot nu toe alles aangeschaft en vrees dat deze ook wel achter in de rij zullen gaan aansluiten
Een nieuwe, veel uitgebreidere wapenlijst voor de Eshers met niet alleen de nieuwe wapens maar vreemd genoeg ook opeens veel meer wargear om uit te kiezen
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten