Maak je geen zorgen, het word een lekker gemengd zooitje.
Alleen night goblins was vroeger niet echt interessant, want dan had je alleen blokken gobbo’s en fanatics. Nu je Squigs kunt nemen voor meer dan alleen entertainment heb je tenminste wat variatiemogelijkheden.
In de WD van deze maand staat een all-goblin 2000pts army list (met Skarsnik weliswaar) en die was echt een stuk interessanter dan ik mogelijk had gedacht.
Maar in een Night Goblin leger kun je geen Doom Diver nemen, en die kan ik echt niet laten vallen
@ Rogier
Kan nog wel even duren voor je hier verf op zal zien. Eerst mn dwergen warriors afkrijgen voor ik mezelf goblins laat schilderen, en dan zal ik ook eerst flink wat gewone gobbo’s schilderen voor ik me zelf ‘beloon’ met een character.
Nu de night goblins uit zijn heb ik wel zo’n beetje alle modellen in mn bezit, dus ik ben wel lekker aan het knippen en plakken. Units van 30 zijn HUGE ben ik ook achter gekomen
, maar zo gauw ik wat heb om te laten zien staat het hier
All-goblin is nu idd wel erg lastig om ook maar een beetje competitief vol te houden. Nu ze die extra character en 2-voor-1-special choice chariot kwijt zijn krijgen ze het erg zwaar, denk ik. Boven de 1000 pts zal er in dit leger waarschijnlijk ook een blokje Orcs verschijnen, maar de nadruk zal toch zwaar op de goblins blijven.