Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Guy » 01 sep 2006 19:25

Hey mensen,
heb me na anderhalf jaar maar eens op dit forum aangemeld.
Ik ben Guy, 20 jaar, druk met studeren en tussendoor speel ik het liefst warhammer en/of drink ik bier.
Op het moment speel ik alleen fantasy, heb een hekel aan 40k en moet van lotr ook niks hebben.
Mijn pride en joy is mijn empire leger, maar naast dit main army verzamel ik ook mortal slaanesh, orcs&goblins en skaven.

Moge we nog vele battles uitvechten,

Make them feel our Imperial steel!
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor henerius » 01 sep 2006 19:52

JAAAAAAHAAAAAA!

Lang leve Empire!Afbeelding :gesmeerdebliksem Afbeelding

Welkom Guy leuk je weer eens op het net te begroeten.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Spawn » 01 sep 2006 21:40

Jups, welkom op het forum!

[quote="Guy"]Ik ben Guy, 20 jaar, druk met studeren en tussendoor speel ik het liefst warhammer en/of drink ik bier.

Kijk, dat zijn hobbies die goed zijn! :thumbup:
Hierboven lees je het correcte antwoord.
Spawn
Mastah

Berichtdoor Guy » 06 sep 2006 12:05

*reply to henerius

'leuk je weer eens op het net te begroeten' -> geheel wederzijds, maar is toch echt de eerste keer dat wij elkaar op het net begroeten.
Denk dat ik ga proberen wat vaker te posten dan dat ik op andere forums doe, ben namelijk meer iemand die graag leest wat anderen te vertellen hebben.

Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor Ranger of the North » 06 sep 2006 15:47

[quote="Guy"]
Ik ben Guy, 20 jaar

Hoi,
je zegt hier dat je 20 bent, maar links in het scherm, bij jouw profiel, staat dat je 19 bent .. :snif:
misschien een typfout bij "Profile" ? :dunno:
Ranger of the North

Berichtdoor Guy » 10 sep 2006 15:37

Nee, dat niet, ben (nog) 19, maar binnen nu en veertien dagen niet meer,
loop graag op de zaken vooruit :D
Zal op de betreffende dag een taart meenemen.

Guy
BOFH

Berichtdoor Sleepybear » 22 sep 2006 19:56

Ik heb me al effe geleden een keer aangemeld.. maar ik heb nooit iets gepost, dus vond ik het maar tijd om me maar eens voor te stellen.

Ik ben Dennis, 17 jaar en zit nu in 5 VWO (ben blijve zitte :unsure: ).
LotR is tot nu toe het enige wat ik nog speel, maar ik ben langzaam bezig een Tau leger te make (1 squad fire warrior, 3 stealth suits -wel de oude- en 1 zo'n ethereal).
Bij LotR speel ik eigenlijk Rohan.. eigenlijk. Want ik heb nog steeds geen leger bij elkaar geschilderd. Ik kan misschien wel 3 verschillende legers aan ventje bij LotR maken, maar heb er nog niet eens 1 voor 1/3 af.. :P

Ik doe dit nu, dacht ik, bijna 3 jaar (anders 4).
Ow, en ik meld het ook maar effe, ik drink dus NIET :laugh:
Sleepybear

Berichtdoor Benman » 22 sep 2006 21:20

Heejoh Sleepy, welkom op ons forum. :)
Ennuh, je bent van harte welkom op de club .... donderdagavond bij Moenen en Mariken. En ook daar wordt nogsteeds gespeeld met gedeeltelijk of geheel ongeschilderde legers. Totaal geen schande.
Ik zou zeggen dat je eens moet komen buurten en maak gewoon eens een afspraak met een van de andere jongens/mannen (<-- ouwuh lulluh zijn er ook, zoals ik) om eens een potje te hakkuh. Af en toe een battle spelen stimuleert ook om wat schilderwerk te doen.

Ik speel géén 40K, wel heb ik een bult LOTR, evil en good, dus je kunt ook met mij een afspraak maken. Mits je natuurlijk met een 'ouwuh lul' een battle wilt doen.
Owjah, we hebben ook een Helm's Deep fort/kasteel en een LOTR-Siege wil je sowieso ooit gespeeld hebben. B)

En je drinkt niet? Dan zul je wel verschrikkelijke dorst hebben? :P ;)

Laat jezelf eens zien ...... hoe meer zielen, hoe meer vreugd. ;)
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 22 sep 2006 21:50

Hoi Dennis, welkom en 't is niet slim om in 5VWO te blijven zitten want als je in 6VWO blijft zitten heb je veel langer zomervakantie en veel meer tussenuren. Ik vond doubleren in m'n examenjaar in ieder geval dikke schik, terwijl het 5e jaar bokkesaai was.

[disclaimer]Don't try this at home, kids![/disclaimer] ;)

Dat je leger niet af is is niet zo'n ramp, want volgens mij is het aantal mensen op de club dat met 100% geverfde pupkes speelt op de kootjes van één duim te tellen ... Net als het aantal Tau-spelers. Weedy bloo-skinned Fish 'Eadz. :harhar:
D'r is op de club overigens wel een groot aantal 40K-spelers tegenwoordig, dus om tegenstanders zul je niet verlegen zitten met je blauwe manga-mennekes.

[quote="Benman"]En je drinkt niet? Dan zul je wel verschrikkelijke dorst hebben? :P ;)

Oei, da's een ongelooflijke Martijn2-opmerking zeg. :P

En nou ga ik weer lekker verder kijken naar The Sixth Sense. Hippe film! :luv:
Squiggoth

Berichtdoor dieerglangegebruikersnaam » 20 okt 2006 16:32

Hey guyz,

Nou hier is-t-ie dan, veelgeroemd en toch aangenaam bescheiden gebleven, nu eindelijk ook in Nijmegen...

*tromgeroffel en snel kloppende harten...*

Dieerglangegebruikersnaam!!!

*buigt diep voor de staande ovatie die hem ten deel valt*

Dank, dank! Over mezelf: ik speel Cryx en Trollbloods en ben enigszins werkzaam in de detailhandel. We zullen elkaar nog wel vaker zien!

Gr. D
dieerglangegebruikersnaam

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief