Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor MisterDutch » 07 nov 2006 14:59

Hoi Bas :) Wel erg ver weg, helemaal uit Utrecht :P Ik neem aan dat dat betekend dat je niet in levende lijve bij ons over de vloer zult gaan komen?
En over je leger, Chaos Dwarves zijn best wel cool (zover dwergen cool kunnen zijn dan) en ook nog eens een heel zeldzaam leger :) Vind ik dus wel leuk dat er nog mensen zijn die dat spelen...

Veel plezier gewenst hier op deze site en op onze club mocht je daar ook nog eens komen ;)
Thought of the Day: A good soldier obeys without question. A good officer commands without doubt.
MisterDutch
Favourite High Elf of the Week

Berichtdoor Squiggoth » 07 nov 2006 15:35

Haaai Bas!

Wees welkom en post je hippe Chaos Dwarf Ogres eens in het schilderforum ..... ik geloof dat ik hier de enige ben die ze gezien heeft. B)
Grtz.,

Martijndienogsteedszittewachtenopeenfatsoenlijknieuwchaosdwarfarmybookendiedebeastmanbattlestandardbearervanbasnogsteedsongeschilderdindekastheeftstaan
Squiggoth

Berichtdoor Spawn » 07 nov 2006 16:03

Welkom Bas!
Hierboven lees je het correcte antwoord.
Spawn
Mastah

Berichtdoor bas_2312 » 07 nov 2006 18:16

[quote="MisterDutch"]Hoi Bas :) Wel erg ver weg, helemaal uit Utrecht :P Ik neem aan dat dat betekend dat je niet in levende lijve bij ons over de vloer zult gaan komen?

Ik vrees van niet, maar wie weet.. ^_^
Ik had me vooral effe geregistreerd omdat er zulke prachtige werkjes online stonden.. en t zo schandalig is om alleen maar wat te lurken ;)

[quote="squiggoth"]Haaai Bas!

Wees welkom en post je hippe Chaos Dwarf Ogres eens in het schilderforum ..... ik geloof dat ik hier de enige ben die ze gezien heeft. B)
Grtz.,

Martijndienogsteedszittewachtenopeenfatsoenlijknieuwchaosdwarfarmybookendiedebeastmanbattlestandardbearervanbasnogsteedsongeschilderdindekastheeftstaan

Ik zal ze zo effe posten.. ik heb er alleen nog niet echt veel af :P

En die beastmen bannerdrager is toch klein.. kun je er geen Nurgle Chaos Warrior banner van maken o.i.d.?
Legers die ik speel: Chaos Dwarfs, Ogres, Otherstuff..
bas_2312
Prozac of Khorne

Berichtdoor inferno » 07 nov 2006 18:40

mag ik ook over mij zelf vertellen
we shall defend our Island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

-Winston Churchill-
Legers die ik speel: 40k: space marines, tau en de imperial guards/ warhammer: the empire/ fow: brits recce welsh guard
inferno
Not banned yet

Berichtdoor Spawn » 07 nov 2006 18:48

Bedoel je dat als vraag, want het antwoordt is natuurlijk ja!

:P
Hierboven lees je het correcte antwoord.
Spawn
Mastah

Berichtdoor The Duke » 07 nov 2006 18:54

Ik heb ze ook gezien hoor Squiggoth, starwars komt ook op GWhobby ;) .
The Duke

Berichtdoor inferno » 07 nov 2006 20:36

ok mijn naam is chris borremans ik woon in druten ik ben 15 jaar en een maf joch ik ben een begingeling in warhammer 40k en ik ebn er dol op :hc: en nog veel plezier als je mee doet
we shall defend our Island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

-Winston Churchill-
Legers die ik speel: 40k: space marines, tau en de imperial guards/ warhammer: the empire/ fow: brits recce welsh guard
inferno
Not banned yet

Berichtdoor bas_2312 » 07 nov 2006 23:19

[quote="The Duke"]Ik heb ze ook gezien hoor Squiggoth, starwars komt ook op GWhobby ;) .

Klopt..

Daar worden alleen jammer genoeg niet zulke mooie werkjes getoond als hier.. en eerlijk gezegd begint het 10e topic met de vraag hoe je een pop undercoat een beetje vervelend te worden... en worden er eigenlijk geen leuke schilderwerkjes of conversions meer getoond..
Legers die ik speel: Chaos Dwarfs, Ogres, Otherstuff..
bas_2312
Prozac of Khorne

Berichtdoor The Duke » 08 nov 2006 15:52

Klopt. Daarom zit ik er ook maar weinig. Af en toe een post op een topic van Malebolgia ofzo. -_-
The Duke

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief