Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Lascar » 09 jun 2009 10:59

Ik zal mijzelf ook even voorstellen.

Ik ben Remy, 25 jaar oud en bijna klaar met mijn studie Medische Biologie. Naast studeren ben ik vaak te vinden in en rondom het sportcomplex of in de kroeg met vrienden om een ''zware'' week af te sluiten. Na mijn studie ben ik van plan te promoveren hier in Nijmegen wat resulteerd in een minimaal verblijv van 4 jaar in Nijmegen.

Mede hierdoor en het uitdunnen van tegenstanders in de regio ''ouderlijk huis'', heb ik besloten om mijn modellen richting de oudste stad van Nederland te verplaatsen in de hoop er hier af en toe gebruik van te kunnen maken. Zo doende ben ik beland op dit Forum.

Ik ben +/- 15 jaar geleden begonnen met Warhammer Fantasy waarna ik ook snel een start gemaakt heb aan 40K. Momenteel speel ik beiden varianten met de legers Vampire Counts (Fantasy) en Imperial Guards (40K). Daarnaast heb ik aan een aantal toernooitjes meegedaan, maar deze waren echter al weer een aantal jaar terug en kleinschalig.

Verder hoop ik via dit forum in contact te komen met mensen die graag een potje spelen, zodat ik weer ''back into the game'' kan komen!
Legers die ik speel: [Fantasy]: Vampire Counts and The Empire / [40K]: Imperial Guard
Lascar
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor TROLL » 09 jun 2009 11:01

welkom remy.

dat komt denk ik helemaal goed hier. ^_^
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Grub » 09 jun 2009 12:27

[quote="Caladai Doomblade"]Ik zag dat je maar meteen mijn clubgenoten in elkaar gaat timmeren?

Nou in elkaar timmeren vind ik zo'n sterke uitdrukking. Ik noem het zelf meer testen van de kwaliteit :P

En ik ben zelf ook meer bezig met weer in het ritme komen van vaker een spelletje 40k/fantasy doen, maar een beetje een uitdaging naar de clubleden toe maken leek me alleen maar leuk B)

En Lascar, welkom. Ik ben ook net nieuw, dus misschien kunnen wij binnenkort ook effe een battletje doen!
There is nothing to fear but fear itself
Legers die ik speel: 40K: Chaos Marines, Loyal Marines, poging tot guard. Fantasy: Chaos Warriors
Grub

Berichtdoor Squiggoth » 11 jun 2009 10:51

Awwww, allemaal nieuwe smoelekes op het forum en onze Ritzepits is nu een grote Ritchie gewordem. :wub: :P
Squiggoth

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor ThomasMoll » 31 aug 2009 16:58

Hoi allemaal!

effe voorstellen dus. ik heet, zoals te zien, Thomas (jullie raden NOOIT mn achternaam :wink: )!

ik ben een heel lange tijd geleden al 2 of 3 keer langs geweest in de kelder, maar kon mezelf er toch niet van overtuigen om gewoon weer head first in het hobby te duiken. das inmiddels een beetje veranderd... ik ben tijdens de afgelopen vakantie weer een keer gaan spelen met wat vrienden in mijn hometown, Rheinberg. Dat was ontzettend leuk, ik werd helemaal afgeranseld, net zoals het hoort :) (Bij deze effe een waarschuwing: ik ben een genie wat tactica betreft :D)

Wat mijzelf betreft: zoals mss al opgevallen, is Rheinberg idd geen nederlandse stad, en ik kom dan ook uit het grootse buurland dat jullie hebben ;) Ik ben 2 jaar geleden begonnen om hier in deze mooie stad biologie te studeren en ben inmiddels in het derde jaar en goed bezig om mijn bacherlor medische biologie te krijgen.
Ik hoop gewoon, dat ik naast mijn studie, sport (volleyball en badminton) en het spaans leren ook nog tijd heb om weer wat vaker te gaan spelen en mss EINDELIJK mijn high elves leger af te schilderen, dat ik inmiddels al sinds ruim 10 jaar aan het verzamelen ben en de meeste tijd gewoon als stofboel rondlag... Naast mn High Elves (~3500 punten) ben ik ook in bezit van een klein legertje Tau (~1500punten), dat in vergelijking bijna af is. Ik vind Tau gewoon makkelijker te schilderen dan al die schubbenpantsers... Maarja, de koude seizoen komt eraan en ik zie mezelf al lekker op mn kamertje zitten en als een gek poppetjes kleur geven :thumbup:

Dat was het zo'n beetje :) Oh, bij deze al een aanvraag of er iemand donderdag a.s. (3.9.) zin heeft om een potje te spelen? kzal het ook nog op de juiste plek neerzetten, maar toch effe ook hier :P (link naar post in "dating service"]
Legers die ik speel: WHFB: High Elves, 40k: Tau
ThomasMoll

Berichtdoor Benman » 31 aug 2009 18:23

Hmm, Thomas, biologie, Duitser, Universiteit?

Zegt de naam Sirin je iets? :huh:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Bobske » 01 sep 2009 06:01

Welkom Thomas.
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor ThomasMoll » 01 sep 2009 09:20

nee, Sirin ken ik niet. Hoeveeldejaars is hij/zij? (lastig naam dat...)
Legers die ik speel: WHFB: High Elves, 40k: Tau
ThomasMoll

Berichtdoor Benman » 01 sep 2009 16:46

[quote="ThomasMoll"]nee, Sirin ken ik niet. Hoeveeldejaars is hij/zij? (lastig naam dat...)

Dan heb ik de verkeerde voor. :wink: M'n schoonzus verhuurt een kamer aan een Duitse student die ook biologie studeert en ook Thomas heet en ook goed NL spreekt. Toeval dus. :)
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 04 sep 2009 09:49

Hola guapeton! Habre le puerta por favor.

Spaans is supersimpel. :P
Squiggoth

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief