Hey iedereen,
Mijn naam is Rick, Ik ben 22 jaar jong en ik studeer Kunstmatige Intelligentie hier in Nijmegen.
Zoals iedereen onderaan kan lezen bezit ik geen legers. Al is dat niet helemaal waar. Volgens mij heb ik ergens nog een leger van 1500pts VC rondzwerven, waarmee ik 8 jaar geleden een aantal keer mee ben verslagen

. Verder heb ik ook nog 20 dark eldar en een Archon/Dracon, waarmee ik een keer ben weggevaagd door Tyranids (misschien is opgegeten een beter woord).
Hoe dan ook, 6 maanden geleden begon het toch weer te kriebelen en sindsdien ben ik weer army lists aan het maken en forums aan het lezen over tactieken.
En afgelopen week heb ik dan toch de knoop door gehakt om de hobby weer op te pakken. Volgende probleem: welk leger. Na even na te denken geen VC, ik wilde altijd liever de skellie look en die is tegenwoordig bijna helemaal weg bij VC en daarnaast ga ik beginnen met 40K (en wie weet over een jaar met WHFB). Dark Eldar sprak me alleen ook niet meer aan, dus tijd voor iets nieuws. Ik zou hier mijn hele argumentatie en alles kunnen neerzetten met waarom dit leger wel en dat niet, maar dat bespaar ik jullie. The result: Tau Empire of Eldar. And now I'm stuck.
Ik ben van plan bijna iedere donderdag avond te komen en gewoon veel lol te hebben. Eigenlijk deze donderdag al, met als vraag aan jullie of ik een kleine battle kan spelen (voor verfrissen van de regels en het uitleggen van wat nieuwe regels). En verder hoop ik dan te kunnen spelen met Eldar of Tau om mijn eigen leger keuze te bemakkelijke, maar als dit niet mogelijk is dan is ieder leger goed.
In ieder geval Dit ben ik en als je meer wilt weten vraag. En tot Donderdag