Hive Novio Introduction Topic

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Bobske » 09 maart 2010 07:01

Welkom Rick
Voor dezelfde reden begin ik nog niet aan WHFB, ik wil undead maar geen VC
Hoeplijk komen er nieuwe collere Tom kings
Maar eerst WH40K (veel gaver spel ;)
Die rommelzolder waar LEander het over had was mijn Eldar leger
Nu al afgeprijsd naar 100 EUR, koopje ;)

viewtopic.php?f=15&t=1684
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Benman » 09 maart 2010 08:35

Hoi Rick ... :tu:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Rick » 09 maart 2010 16:27

Bedankt voor het aanbod Bobske, maar ik bouw en schilder liever zelf mijn leger. Dat geeft toch meer het gevoel dat het leger echt mijn unique leger is.
Legers die ik speel: 2000pts Tau Empire, Wild West Exodus: The Union, Holy order of men & The Watchers
Rick
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling

Berichtdoor Dennis » 12 maart 2010 21:19

Hey.
Ben sinds een paar maanden in 40k gestapt. Heb lange tijd LotR gedaan, zo'n 2 jaar geleden mee gestopt. Eind vorig jaar had een vriend van mij zijn CSM's afgestoft, en hij stak mij weer aan met 'het virus'. Sindsdien ben ik de BT gaan doen. Ik heb momenteel net genoeg voor 1k army list, maar stuff is onderweg voor mijn 1700 list; wil namelijk mee doen aan de GT dit jaar.
Voordat ik naar de GT kan moet ik echter nog een hoop ervaring krijgen met 40k en de verschillende legers, maar vooral ook met een grotere army list. Heb redelijk wat battles gedaan, 1k battles tegen CSM en Tau.
Dus... ik ben hier maar eens gaan kijke of het nog leefde in nijmegen, en wellicht als ik een betere list heb dat ik eens een keer langs kom droppe.
Any vragkes kunnen altijd gesteld worden!
Legers die ik speel: Black Templars
Dennis
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor Squiggoth » 27 maart 2010 10:21

[quote="Dennis"]
Dus... ik ben hier maar eens gaan kijke of het nog leefde in nijmegen, en wellicht als ik een betere list heb dat ik eens een keer langs kom droppe.

Hoi! Je mag ook best langs komme droppe wanneer je géén uber-killy compleet bekliederd 1500 punten leger hebt. :D
Squiggoth

Berichtdoor Peter » 22 mei 2010 11:12

Tjessis wat een lijst mensen O_o wie weet lees ik ze ooit nog wel eens allemaal.

Anyway, de naam is Peter Schets, forumnaam zeer toepasselijk Peter omdat het ding PS niet wilde accepteren >:/
Studeer hier op het Radboud in Nijmegen voor Gecontroleerd Pyromaan, binnen het vakjargon wel eens Scheikundige genoemd.
Heb sinds een week of 3 een kamer hier dus je kunt me vanaf nu met enige regelmaat op de donderdagavond aantreffen.
Ik ben begonnen met de hobby door samen met een aantal vrienden wat LotR bij elkaar te schrapen (the horror!). Dit was wel heel gezellig enzo maar het spel beviel met niet echt. Ik wilde graag helden butcheren met goblins maar dan hadden die barbaren weer 349 machtspunten en 231 wilskrachtpunten zodat de langste battle ooit één enkele aragorn was tegen ongeveer 48 goblins waar hij vervolgens na een minuut of 20-30 volledig unscathed uit kwam wandelen, toen had ik het wel gehad.
Vervolgens heb ik eens bij een paar vrienden een match 40k gedaan, waarbij de snelheid van het spel me wel beviel. Na enig overwegen Necrons gaan spelen, omdat ik niet teveel wilde schilderen en het leger me wel gaaf leek. Na verloop van tijd wordt de hobby toch ook het plakken en schilderen zelf, dus toen ben ik zeer overmoedig aan Skaven begonnen. Hiervan heb ik er nog steeds een kleine 120 liggen die ik stuk voor stuk nog moet schilderen of plakken...

Ik zal dus vooral Necrons 40k spelen tot ik op het punt ben gekomen dat ik niet de helft van iemand's leger moet lenen om de overdaad aan skaven modellen te proxyen.

Dis is a picture of me:
[Hier edit ik binnenkort nog wel een foto zodra ik er eentje opgegraven heb uit de digitale archieven.]
42 - Don't Panic
Legers die ik speel: Necrons & Skaven
Peter
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor henerius » 22 mei 2010 19:28

Welkom op het forum Peter. en de enorme lijst met mensen is in feite een enorme lijst met geouweprostitue... :wink:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Chris » 29 aug 2010 19:31

Deze topic dan ook maar even bevolken, in plaats van alleen maar op andere te reageren.
Ik ben Chris, en heb sinds een paar weken mijn 10 jaar geleden in de kast gezette hobby weer opgepakt, met dank aan mijn vriendin. Ik heb met haar wat Warhammer Online gespeeld, en toen kwam de tabletop versie ook ter sprake. Ze vroeg zich af waarom ik het niet meer speelde, en toen begon ik het mezelf ook maar af te vragen. Dus de hele rits maar weer dustbunny vrij gemaakt, en alle afgevallen armpjes en andere uitsteeksels weer op mn slisjes gepoot.
Nou had ik zelf altijd een broertje dood aan het schilderen, en speelde het puur voor het spel-element. Laat zij nou juist helemaal maf van het schilderen zijn, en een win-win situatie was geboren!
We hebben een mooie speluitleg gekregen op een zaterdag, gevolgd door een dikke massacre door Theo/Troll de week erop. Deze week gaan we voor de winst! De meeste dingen die ik doe ben ik meteen enorm fanatiek in, dus verwacht maar veel meer van me te zien op de clubavonden. Of dat een positief of negatief iets is mogen jullie zelf uitmaken :harhar:
Ook maar iets persoonlijks erin zetten dan: Ik ben ondertussen 27 jaartjes geleden uit een droppod komen vallen, en heb hier in Nijmegen Recht & Management gestudeerd. Ik lees me de bliebel aan SF en fantasy (ook veel van Black Library, maar dat is zeker niet alles).
Groeten, Chris.
Ps: Ik zag dat er vrij veel 40k werd gespeeld op de club-avond, dus een legertje Dark Angels beginnen zit ook nog in de planning. Als iemand daar mooie tips of iets van te koop heeft hou ik me aanbevolen :thumbup:
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Squiggoth » 29 aug 2010 19:50

Hoi Chris! Ik lees me de bliebel aan de introducties van sommige nieuwe leden hiero. :P
Squiggoth

Berichtdoor Bobske » 30 aug 2010 07:31

Welkom Chris
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief