Hive Novio Introduction Topic

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Squiggoth » 10 jun 2011 10:44

Halloooo Gerard! :bye:

't Is altijd vervelend wanneer je poppetjes door Nederland besluiten te zwerven, maar normaal gesproken gaan ze weer op huis aan wanneer het winter wordt. Te oordelen aan de foto's zijn je Nightbringer en Monolith momenteel ergens in het zonnige zuiden van Limburg aan het nestelen. :P
Squiggoth

Berichtdoor Maaike » 18 jun 2011 20:32

Hallo!

Ik ben Maaike en ik ben 22 jaar, woon in Nijmegen en studeer sociologie.
Mijn zus heeft mij Warhammer Fantasy aangesmeerd om te maken en spelen en ik vind het leuk, maar heb niet echt iemand om mee te spelen/erover te praten, aangezien zij aan de andere kant van het land woont.
Ik heb nog niet echt een leger (ik ben nu aan het worstelen met mijn eerste setjes (Wood Elves)) maar het leek me leuk om eens langs te komen en te kijken naar hoe andere spelen. Is dat oké? De regels zijn mij uitgelegd, maar ik zou graag willen meekijken met een spel en nog meer opsteken. Kan ik gewoon langskomen op een donderdag bij Moenen en Mariken of moet ik me ergens opgeven/inschrijven? Is er een geheim wachtwoord? Spelen jullie ook in de zomer?
Legers die ik speel: Warhammer Fantasy - Wood Elves
Maaike
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor The_Hunter » 18 jun 2011 21:01

Hoi Maaike,

Nieuwe mensen zijn altijd welkom om de club en we spelen in principe het hele jaar door :wink:
Ik speel zelf echter geen fantasy maar er zijn genoeg andere mensen bij ons op de club die je daar wellicht wat meer over kunnen vertellen.

Inscrhijven is niet nodig aleen als je wat vaker op de club komt word er van je verwacht dat je ook club contributie betaalt wat dan 10 euro per jaar is. (en geheime wachtwoorden zijn er ook niet :P )
Ook wel handig om te weten is dat we iedere donderdag avond club avond hebben wat om 7:00 aanvangt (maar als je iets eerder bent is dat ook geen probleem).
Afbeelding
[quote="TROLL"]OEW NICE NICE ^^ nurgle blubber spinnen beest XD
Legers die ik speel: 40k: Chaos Marines, Orks, Imperial Guard WHFB: Ogre Kingdoms Warmachine: Khador
The_Hunter
Not banned yet

Berichtdoor Chris » 18 jun 2011 21:14

Kom gewoon gezellig langs en kijk mee met mensen die aan het spelen zijn. De knutseltafel zitten ook altijd mensen aan om gezellig mee te babbelen. De geheime wachtwoorden zijn natuurlijk geheim. Zo geheim dat zelfs onze hunter ze niet weet.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Squiggoth » 18 jun 2011 21:30

Ja, Hunter geven we uiteraard onze geheime wachtwoorden niet. Hij weet overigens ook niets van de korting op de jaarlijkse contributie die beschikbaar is voor leden die iedere week een broodje durum döner met extra vlees mee brengen voor de forum admins. :whistle:
Squiggoth

Berichtdoor Niobe » 18 jun 2011 21:47

Welkom op het forum Maaike! Altijd leuk als er meer dames op de club komen. :)
Kom vooral gezellig een donderdag langs, en luister niet te veel naar de heren hier, want ze doen allemaal heel stoer, maar in het echt zijn ze best wel lief en schattig. ;)
Legers die ik speel: Dark Elves (over 10.000 pts, about 80% painted), Dark Eldar (WIP), (Orcs & )Goblins (future WIP), Saga: Skraelings and Vikings
Niobe
Prozac of Khorne

Berichtdoor Squiggoth » 18 jun 2011 22:57

[quote="Niobe"]luister niet te veel naar de heren hier, want ze doen allemaal heel stoer, maar in het echt zijn ze best wel lief en schattig. ;)

Ga vooral zo door met je feministische propaganda Irene, dan is Maaike straks het enige vrouwelijke clublid. :ban:

PS Kirby is voor bikkels (> 'o')>
Squiggoth

Berichtdoor The_Hunter » 19 jun 2011 07:23

Die ban grapjes beginnen ook langzaam aan wat oud te worden Squig verzin eens wat nieuws :harhar:
Afbeelding
[quote="TROLL"]OEW NICE NICE ^^ nurgle blubber spinnen beest XD
Legers die ik speel: 40k: Chaos Marines, Orks, Imperial Guard WHFB: Ogre Kingdoms Warmachine: Khador
The_Hunter
Not banned yet

Berichtdoor TROLL » 19 jun 2011 12:05

Haha welkom maaike, leuk dat je warhammer interessant vind ^^ Nieuwe leden zijn altijd welkom!
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Beastherder » 19 jun 2011 15:32

It's a GIRL! :o

Heel mooi, van harte welkom
Vrouwen zijn helaas nog steeds te zeldzaam in onze hobby, dus schrik niet te veel al die warhammer-nerds die opeens reageren alsof ze nog nooit een vrouw gezien hebben als er 1 de kelder in loopt. :disturbed:
Gelukkig hebben we Irene, dus bij ons valt het ondertussen wel mee. :wink:

[quote="Maaike"]Spelen jullie ook in de zomer?

Ja hoor, de club gaat gewoon door.
Het is dan soms wel wat rustiger door evt missende vakantie-vierders en studenten die terug naar de ouders zijn, maar er zijn er altijd wel een paar :yes:

[quote="Niobe"]en luister niet te veel naar de heren hier, want ze doen allemaal heel stoer

Ja, want niets is zo stoer als spelen met poppetjes :wink:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief