Hive Novio Introduction Topic

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor henerius » 20 jun 2011 11:17

[quote="Beastherder"]
Vrouwen zijn helaas nog steeds te zeldzaam in onze hobby, dus schrik niet te veel al die warhammer-nerds die opeens reageren alsof ze nog nooit een vrouw gezien hebben als er 1 de kelder in loopt.

Ze zegt sociologie te studeren. Dus of ze maakt aantekeningen of ze zal niet verbaasd zijn. :grijns:

En ow ja, welkom op het forum natuurlijk!
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor mathijs97 » 02 okt 2011 18:08

ik ben mathijs en ben 14 (voor zover ik heb gezien nu de jongste hier :o ) en ik ben nu ongeveer een jaar "in to" de hobby.
ik heb een legertje dark angels van ongeveer 1000 punten en een mini legertje chacan jungle fighters van ongeveer 400-500 punten.
mr hoe hebben jullie die foto's toegevoegd????? :huh:
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97
Suicidal Nurgling, playing with soap

Berichtdoor Chris » 02 okt 2011 18:50

Hoi Mathijs. Welkom "in to" Hive Novio :)
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor TROLL » 02 okt 2011 20:05

Welkom mathijs, onder user control panal kan je je profiel en je foto aanpassen. :)
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor pijnappel » 03 okt 2011 05:06

welkom, ik ben ook 14, eindelijk iemand van mijn leeftijd op de club, het werd tijd :P
Legers die ik speel: WHFB- Empire
pijnappel
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Bobske » 03 okt 2011 09:30

Welkom Mathijs
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Benman » 04 okt 2011 22:05

Welkom. Mij zie je de laatste tijd niet zoveel meer maar ik ben er nog wel. Eén van de club-opa's. :grijns:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Milten » 17 okt 2011 11:04

Hallo,

Mijn naam is Robin. Ik ben 21 en studeer aan de RU Psychologie. Ik ben een aantal jaren met Wargaming begonnen. Om precies te zijn ben ik met Warmachine begonnen en sinds 4 Jaren speel ik Warhammer 40.000. Vanwege Studie kon ik de laatste twee jaren niet spelen, maar nu ben ik er weer aan toe.

Op dit moment heb ik een speelbare Grey Knight leger. Daarnaast heb ik nog Blood Angels en Necrons, maar niet genoeg om te kunnen spelen. Daarnaast heb ik nog een Menoth leger.

Op dit moment ben ik nog steeds aan het studeren dus kan ik helaas niet zo vaak komen, maar ik wil proberen een continu frequentie bij te houden.

Nog een vraag: Wordt naast Warhammer en Warhammer 40.000 ook nog Warmachine / Hordes gespelt of wordt dit niet graag gezien?

Groeten,
Robin
Legers die ik speel: Grey Knights, Blood Angels, Necrons, Protectorate of Menoth
Milten
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor Chris » 17 okt 2011 11:42

Hoi Robin. Je bent welkom om langs te komen. Ik weet dat Lex een van de twee speelt. Of het Hordes of Warmachine is durf ik niet te zeggen. Om te spelen stel ik voor dat je op het forum een afspraak maakt met iemand, zodat je niet voor niks je leger mee sleept. Zeker voor 40k is er meestal wel iemand te vinden die wilt spelen :)
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor TROLL » 17 okt 2011 13:40

Welkom robin,

Hive novio is een tabletop wargames club, en nja daar horen horde en warmachine ook bij :) Je bent uiteraard meer dan welkom om mensen te vragen/uit te dagen voor een portje in een van deze spellen
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief