Hive Novio Introduction Topic

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor inferno » 13 jan 2012 21:54

welkom
wel een uitgebreide uitleg nice :tu:
we shall defend our Island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

-Winston Churchill-
Legers die ik speel: 40k: space marines, tau en de imperial guards/ warhammer: the empire/ fow: brits recce welsh guard
inferno
Not banned yet

Berichtdoor Bobske » 14 jan 2012 08:10

Welkom Bonnie,
Leuke intro, beknopt maar toch veelzeggend.
En we kunnen je meteen herkennen ;)

Go Comics! (x-men/wolverine/xfactor, eigenlijk gewoon marvel fanboy ben ik)
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Chris » 14 jan 2012 09:08

Welkom Bonnie. Als je een keer een introductie battle wilt kan dat geregeld worden. Tot een donderdag!
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Beastherder » 15 jan 2012 16:32

Welkom op het forum, Bonnie

Kun je eindelijk naast al het ge-ouwehoer rond de schildertafel ook al dit zinloze gewauwel meekrijgen :grijns:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 16 jan 2012 10:52

Welkom juffrouw Mier! :bye:
Squiggoth

Berichtdoor Hobbit » 16 jan 2012 15:59

Haha sorry voor de lap tekst. Voel me meteen welkom, dus dat is heel tof :tu:
Ik wacht nog even met een introductie battle tot het toernooitje voorbij is, maar daarna ben ik helemaal voor!
Gelukkig houd ik wel van zinloos gewauwel :grijns:
Legers die ik speel: Skaven
Hobbit
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor Braxandur » 11 apr 2012 12:06

Hoi allen,

Braxandur aka Chris Smit, 35 jaar oud en ik vanwege een nieuwe baan verhuis ik binnenkort waarschijnlijk naar Nijmegen. Ten minste als ik voor 1 juni een huurwoning kan vinden... Als iemand tips heeft welke wijk een aanrader is luister ik graag. Op dit moment lijkt het er het meeste op dat het een eensgezinswoning in Lankforst (Dukenburg?) gaat worden.

Ik speel al sinds 1992 WFB en heb ondertussen een redelijk scala aan legers, deels dankzij de opsplitsing van de legers waar ik ooit mee begonnen ben, chaos en undead. Daarnaast heb nog een tijdje tweede editie 40k gespeeld en heb vorig jaar met een klein Tyranid legertje gespeeld. Ondanks mijn wil om WAB te gaan spelen, heb ik dit door tekort aan tegenstanders nooit echt veel gedaan. Mede daardoor heb ik wel legers gespaard, maar ze niet in elkaar gezet of beschilderd. Ik heb vrij veel Blood Bowl, Necromunda, mordheim en Legends of the old west gespeeld.

Daarnaast hebben we in het groepje waar ik zat ook veel met home-brew regelsets gespeeld. Zo hebben we een tijdje "High Octane" gespeeld, wat eigenlijk neerkwam op mad max met grotendeels Gorka Morka regels (Zie http://www.lead-adventure.de/index.php?topic=9173.0). Ook hebben we Combat zone (van EM-4 miniatures) een klein beetje aangepast om zombie games mee te spelen waarbij de zombies door de regels gestuurd worden (zie: http://www.lead-adventure.de/index.php?topic=5118.0 en http://www.lead-adventure.de/index.php?topic=22403.0).

Ik heb meegedaan aan een aantal toernooien van WFB en een blood bowl toernooi. Ik hou echter meer van gezellig dan compertatief spelen (alhoewel ik natuurlijk wel speel om te winnen), wat de voornaamste reden is dat ik graag veel kleine skirmish games speel.

Naast miniaturen spelen hebben ik jaren geroleplayed, verwscheiden AD&D 2e editie campaign (Ravenloft, Planescape en Birthright en D&D (3e), Vampire the Masquerade en een heel klein beetje GURPS. Het zou me leuk lijken om hier ooit weer meer mee bezig te gaan. Ook heb ik een redelijke collectie bordspelen, met een voorliefde voor spelen zoals Funkenslag, Age of steam, railroad tycoon, Ticket to ride, Brittania, Caylus. Bij voorkeur dus spelen met niet al te veel geluk dankzij de dobbelstenen, maar wel speler interactie en wat braincrunching. Alhoewel ik vaak gewoon op gevoel speel)

Hopelijk tot snel en nogmaals, als iemand tips heeft over waar het in nijmegen prettig wonen is of bepaalde wijken wil aanraden, dan hoor ik dat graag :)
Legers die ik speel: WFB: Chaos,undead. 40k:Nids. Lotow: Outlaws. Saga: Vikings. WAB: imperial romans. BloodBowl: Skaven, chaos. Necromunda: Van saar.
Braxandur
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor Chris » 11 apr 2012 13:16

Hoi Chris de derde ;)
Leuk om je binnenkort hopelijk op de club te zien, klinkt alsof je een brede interesse hebt.
Qua wijken zou ik zelf Bottendaal aanraden, al wens ik je veel succes daar iets te vinden. Ik zou zelf liever richting Nijmegen-Oost/Zuid dan Nijmegen West gaan. Hatert en Wolfskuil heb ik allebei gezeten, maar zou ik toch niet snel weer terug gaan. Al heeft de Wolfskuil wel recent een grote opknapbeurt gekregen. Als je geen bezwaar hebt tegen hordes studenten is Heyendaal ook prima vertoeven.
Dukenburg is een prima wijk, veel winkels en andere zut. Je zit wel een flink eind buiten het centrum. Met de fiets even op en neer kost aardig wat moeite.
T.o.v. andere steden heeft Nijmegen niet echt heel slechte wijken. Het is meer sfeer proeven, en bereikbaarheid.
Als je meer wilt weten hoor ik het wel!
Groetjes, Chris
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Braxandur » 11 apr 2012 14:27

Damn, ik was in Groningen gewoon de 1e Chris B)

Goed om te horen dat de wijken allemaal wel goed zijn. Zit nu in Brussel en daar is dat zeker weten niet zo. Heb heel veel zin om naar Nijmegen te gaan en ach als het centrum op 20 minuten afstand fietsen komt te zitten maar ik wel zie ik dat nog niet als een probleem, zeker omdat ik dan een eigen hobby kamer kan hebben :)
Legers die ik speel: WFB: Chaos,undead. 40k:Nids. Lotow: Outlaws. Saga: Vikings. WAB: imperial romans. BloodBowl: Skaven, chaos. Necromunda: Van saar.
Braxandur
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor Bobske » 11 apr 2012 16:44

Hee Chris 3 :P
Welkom
in Dukenburg is ook een winkelcentrum maar als jij van dukenburg in 20 min naar het gewone centrum fietst dan ben je circa 2x zo snel als de gemiddelde fietser.

Ik heb in Malvert, Hatert, Hatertse Hei, Wolfskuil en Neerbosch Oost gewoond.
Altijd goed gewoont maar het ligt altijd aan waar je precies zit.
Malvert werd er bv wel iemand neegeschoten 2 flats verder op en als ik ging collecteren deed niemand de deur open.
Je hebt ook volksbuurten waar alles oranje is met ek/wk moet je van houden.
Maar het is een leuke stad dus kom gauw
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief