release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Caladai Doomblade » 25 jan 2019 10:17

Die buggy vind ik erg gaaf hoor, mooi model waar WEER wat imperial guard spelers jaloers van zullen worden :D

Die jump-packers? Tja, ik ben gewoon geen fan van Custodes, dus ook dit doet me niet zo veel. :dunno:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 25 jan 2019 11:13

yup, die was vrij onvermijdelijk B)

Verder word ik er ook niet zo warm van :dunno:

Wat betreft die GSC buggy
Looks like it would make a great Arbites patrol car too.

Damn you, internet! :disturbed:
Nu moet ik m ook hebben :panic:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 28 jan 2019 15:58

[REDACTED BY THE INQUISITION]

Oh – and there’s one more thing. Something SO AWESOME we couldn’t fit it into the article. Something Forge World fans have been looking forward to for a very, very long time. We’ll have more on just what that is very soon…

Let us know what you’re looking forward to at the Horus Heresy Weekender on the Forge World Facebook page – and stay tuned for more news soon!

Niet de Imperator Titan, maar optie 2: Sanguinius dus. Ik ben geen groot fan, vooral vanwege de base. Ik had misschien toch liever een flying stand gezien in dit geval. Het schilderwerk op gezicht en vleugels is echter fantastisch en maakt veel goed!

Afbeelding

https://www.warhammer-community.com/2019/01/28/28th-jan-sanguinius-the-model-revealedfw-homepage-post-1/
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 28 jan 2019 18:56

Urgh, nee :sick:

Prachtig detail en fraai schilderwerk, maar FW lijkt echt niet meer te weten hoe je een Primarch moet poseren :dunno:

Die base! :disturbed:
Dat haar! :salvatore:

Als iets moet vliegen, geef het een flying base.
Die willekeurige rotsblokken en stukken architectuur die Gw tegenwoordig overal bij doet ben ik geen fan van

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor brammo1991 » 28 jan 2019 19:08

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Inspiratie i guess?

Maar ik vind het persoonlijk een heel tof model
Het is wel effe wachten op de 360 view om goed te kunnen zien hoe die precies geposeerd is.
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Beastherder » 29 jan 2019 10:48

Inspiratie i guess?

De positie van de zwaard-arm zeker :yes:
Had ik zelf liever gezien dat ze de rest van de pose ook hadden overgenomen

In ander nieuws:
https://www.warhammer-community.com/2019/01/28/genestealer-cults-rules-preview-part-1/

Space Hulk-stijl Blip Markers B)

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 29 jan 2019 11:44

De preview klinkt goed. Het wordt toch een beetje een shaduwspel om tegen GSC te spelen. Deep striking, Blips zonder te weten wat er komt te staan, valse blips, de mogelijkheid om blips in deep strike om te zetten... Al die opties maken dat je pas laat in de battle precies weet waar je aan toe bent. En de mogelijkheid om een unit D6 inch te moven na deep strike is best wel eng!

Het klinkt cool, maar of het ook effectief is vraag ik me wel af. Het is over het algemeen niet super handig om je units één voor één aan je tegenstander te voeren.

Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Bobske » 29 jan 2019 13:47

sanguinus= corax 2?
En die hoop waar hij op zit heeft hij net gelaten?
Nee prachtig geschilderd en mooie details maar weer dat haar (dat ging bij Fulgrim al mis) en weer een rare pose.

Echt hit en mis die primarchs en de eerst (Angron) blijft nog de beste.

Dus eens met Frank :sick:

Ik snap ze echt niet, het zijn (dis)play pieces dus niet te veel actie (deze, fulgrim, corax) en niet te weinig (Roboute, Dorn).
Het is mijns inziens juist cooler om Roboute en Dorn in hun warlike mien te tonen en sommige anderen (bv sanguinus) stately.

Maar ja..
En ik heb nog geen enkele art gezien waarin het haar van corax/fulgrim/sanguinus zo wappert. En volgens mij doet het dat alleen in de loreal reclame...
wacht...

En GSC :thumbup:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Bobske » 29 jan 2019 13:49

En vergeet de wapperende haren van Russ niet, de enige met wilde haren, die veel te kort en netjes zijn.
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 29 jan 2019 14:15

Ze zijn aan het oefenen, nog een lelijke Jagathai Khan, en dan kunnen ze voor de Lion eindelijk een fatsoenlijk model scuplten :laugh:

Maar even serieus, sommige van die primarchs zijn echt wel vet hoor. Fulgrim, Magnus, Mortarion en Vulkan, Alpharius en Curze zijn best gaaf. Dorn, geen fan van. Angron PAULDRONS lelijk. Lorgar, Ferrus Manus, Horus, Perturabo zijn allemaal lelijk. Corax's pose is beter dan Sanguinius, maar het haar is niet echt fantastisch. Guiliman is cool, past wel goed bij hem. Leman russ vind ik ook niks.

Ik hoop dat de Khan een echte mongoolse krijgsheer wordt (met lange snor). Jonson is lastig, want het zou een soort combinatie van Knight-king en predator-hunter moeten worden en dat wordt een uitdaging. Als het model er OOIT komt :whistle:

Caladai Doomblade
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000