release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 02 maart 2019 09:58

Voor de rest voelt dit nog steeds als de zoveelste primaris lieutenant.

Nee, dit is een Captain :P

Maar ik snap wat je bedoelt, het is slechts een Marine officier
Met zn andere armour variant en camo-cloak is ie wel wat meer bijzonder, maar nog zeker geen "oh mij god, wat cool!" gevoel.

Mensen zitten meer te wachten op de rest van de units :yes:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 02 maart 2019 13:08

Er zwerven nu ook regels rond op het web, dus iemand heeft al een doos in handen

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding

Suppressing Fire regel is wel aardig ^_^

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Johan » 02 maart 2019 15:56

I second that. Al je je schoten splitst dan kun je dus meerdere units tegelijk hun overwatch afhandig maken. Handig voor assault heavy army's tegen shooty army's. Benieuwd hoeveel punten ze zijn.
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Beastherder » 03 maart 2019 19:16

En de volle reveal:

https://www.warhammer-community.com/2019/03/03/3rd-mar-pre-order-next-week-shadowspear-revealed/

Verkleinde Afbeelding

Chaos spul ziet er super stoer uit B)
(regels zijn schijnbaar niet geweldig, maar who cares..?! :P )

Primaris marine spul grotendeels ook wel prima, maar die gasten met flying bases :sick:
Vreselijk, maar een simpele conversie om die gewoon met de benen op de grond te zetten.

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Johan » 03 maart 2019 20:18

[quote="Beastherder"]Primaris marine spul grotendeels ook wel prima, maar die gasten met flying bases :sick:
Vreselijk, maar een simpele conversie om die gewoon met de benen op de grond te zetten.[/quote]

Inderdaad, kei lelijk zo.

Ik weet niet zeker of die conversie zo makkelijk word. Als het een multi part kits is kan je er natuurlijk gewoon andere benen onder zetten maar als het een easy to build kit is kan het tegen gaan vallen. De benen zijn waarschijnlijk niet recht dus dat maakt ze moeilijk om te poseren alsof ze staan. Dan hebben ze ook nog van die rare skies onder de voeten die vastzitten aan de voeten. Dat is een boel snijwerk.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Bobske » 04 maart 2019 08:00

Ah, mooi de set is erg cool maar de Primaris vind ik niet super vet
(ik heb een goede Black Legion vriend, pech dus voor hem)

Laurens heeft zijn interceptors gewoon op de base geplakt ipv op de flying standard. Werkt prima.
Zijn ze net geland ipv raar in de lucht hangen. Niks geen snijwerk nodig
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 04 maart 2019 09:02

Precies, als ze met de voeten op de grond staan scheelt dat al heel veel.
Misschien even een rotsblokje nodig die de positie van de voeten verklaart en dan vind ik het wel best. -_-

GW heeft op hun Facebook pagina wel min of meer bevestigd dat de modellen in deze doos dezelfde ETB stijl zijn als de DarkImperium Primaris/DG doos, met een sterke hint dat er later 'volle' kits volgen, net als toen.
Heb ik geen probleem mee, de modellen uit die set waren ook uitstekend.
Natuurlijk word het dan voor sommige mensen interessanter om te wachten op de multipart sets.

Voor Bob zn BL 'vriend' (je mag best toegeven dat je zelf ook Chaos Marines wilt hebben, hoor :wink: ) moet het toch niet zo moeilijk zijn om de Primaris helft kwijt te raken.

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Johan » 04 maart 2019 09:29

De oude 'ik plak er een steentje onder' truck. Die heb ik ook wel eens gebruikt, met wisselende resultaten. We gaan het zien of de models zich daarvoor lenen. Alles beter dan die irritante fly stands die je niet kunt vervoeren en snel afbreken.

ETB maakt het iets minder interessant voor de mensen die erg bezig zijn met het gebruiken van de chapter specifieke upgrade sets. Ikzelf vind een headswap en een paar echt bits vaak wel voldoende om ze er uit te laten zien als echte space wolves.

"w. churchill"
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Caladai Doomblade » 04 maart 2019 11:41

Die autocannon dudes zijn echt lelijk idd, zo met een flying base. Iemand schreef al 'alsof ze aan een op hol geslagen brandslang hangen'.
Ik heb mijn Inceptors met een of andere zand-putty op de bases gemaakt, zonder de ski's (want die vind ik achterlijk). Die zand-putty kun je redelijk vormen met bergjes en zo en dan lijkt het al wat natuurlijker. Van Inceptors zijn geen poseerbare modellen dus ik verwacht dat bij deze autocannon jongens ook niet. Nadeel is inderdaad dat de benen in een beetje een rare hoek met het lijf staan, hetgeen poseren wel wat lastiger maakt.

Wat betreft de doos: Coole modellen, zeker de snipers en ik vind de intercessors die hun bolter hebben hangen en een pistool hebben getrokken een leuke twist. Vooral de 'sniper scouts' vind ik erg cool, hoewel ik toch mijn twijfels heb over een 3 meter grote, in blauw/geel/rood pantser gehesen spierbundel en 'stealthy'. Dat gaat die camo-cloak niet zo makkelijk verhullen allemaal.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000