Ik weet niet hoe het nu zit met de 'passagier' regels of Merry met iedereen mee kan liften
(Die zijn nog wel s veranderd)
De arme hobbit te voet achter de paarden aan laten rennen is ook zo zielig![]()
Die vlag van Gamling klinkt héél erg goed.
Dat is idd practisch oneindige Might points![]()
Zal wel een duur vlaggetje zijn....
Ja, Hama en Gamling staan voor 32,50 te koop, met Gamling op paard. Moet ik nog even over nadenken of het me dat waard is.
Merry mee laten rennen is inderdaad niet zo handig... Ik zal eens kijken wat ik daar over kan vinden. De regels staan wel verspreid over veel boeken, dat vind ik niet zo handig, maar goed.
(Begint het op te vallen dat het hele lotr gebeuren mij erg inspireert? Dit weekend de dvd's maar weer s tevoorschijn halen)
Hahaha LotR is ook gewoon heel leuk! Moeten meer mensen spelen.
Wow, ik had geen idee dat het zo zou werken met shooting. Dat is wel een goede tip, ik dacht inderdaad dat het belangrijk zou zijn, juist omdat Rohan een unlimited bow limit heeft. Hmm, stof tot nadenken. Goed idee om ze inderdaad als extra charge wapens te zien i.p.v. shooting wapens.
Het Orc leger is ook van mij, daar wil ik later ook mee gaan vechten. In de doos hebben ze helaas geen shooting weapons. Rik begint nu zijn eigen Uruk-Hai Scout leger, ben benieuwd wat er dan in de battles gaat gebeuren! (Had hij al willen doen, maar het duurde even bij Tante Hannie.)

Vooral bij LotR zijn het vaak modelletjes van Deagostini die maximaal een of twee kleuren hebben, geen braampjes weggevijld enzo...