HUmm, die combo wist ik nog niet met thunderfire cannon's. Zal eens zoeken naar de Strategem.
Many thanks!
Moderator: Skevan

Luister naar Beastherder...

Ja maar....
Een Thunderfire Cannon is zo lelijk!
Ik vond het altijd jammer dat je die bij Dark Angels nooit kon spelen. 

Whoehahaha. nice toch! Vet dat je uberhaupt hebt meegedaan. En daarnaast, 2x verliezen? Wie kan dat nou zeggen!
Welke army list heb je toen meegebracht?

Ultieme win-win! 
Klinkt logisch inderdaad. Mooie aan infiltrators en captain en luitanant in phobos armour is dat die bubble het hele bord beslaat.
Welke bubble? Captain reroll 1 en zo is binnen 6 inch, namelijk...Heb me om eerlijk te zijn nog onvoldoende verdiept in chapter tactics, warlord traits en strategems. Ga ze nog eens lezen.
Daar draait het wel erg om en de juiste combinaties kunnen je leger maken..
Welke regelboeken heb je? Mocht je iets nodig hebben dan stuur maar een PM.
Whoehahaha. nice toch! Vet dat je uberhaupt hebt meegedaan. En daarnaast, 2x verliezen? Wie kan dat nou zeggen!
Welke army list heb je toen meegebracht?
Logan Grimnar's Great Company was de lijst![]()
Space Wolf Terminators.
2017 met nog Bjorn the Fell handed, contempto en redemptor dread
2018 all terminators
Luister naar Shogun voor de competitieve Toernooi lijsten, hij doet het al jaren.
Maar vergeet niet die staan haaks op Rule of Cool, neem wat je leuk vind.
Oh en misschien heb ik nog een squad Intercessors ter overname, moet ik met 9th even mijn SW nakijken.![]()
![]()
Zit te twijfelen aangezien ik voor lichtere kleuren ga of ik een blauwe primer ga zoeken of voor grijs ga. En dan die modellen toch nog 'n laagje geef, zo ga schilderen of toch de primer probeer te verwijderen...Lekker Bezig iig

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten