WH40K IX Edition SPAM topic

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: WH40K IX Edition SPAM topic

Berichtdoor Beastherder » 08 jan 2021 16:53

Ja, het is niet alsof dit gebaseerd kan zijn op data van die talloze grote toernooien die de afgelopen maanden gespeeld zijn :whistle:

Ik ben al lang blij dat er nu eindelijk een complete puntenlijst vrij verkrijgbaar is en niet verstopt in een boek dat je moet kopen (Chapter Aproved, Munitorum Manual)

Hopelijk blijven ze dit in de toekomst zo doen, want dat was echt vervelend :dry:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Re: WH40K IX Edition SPAM topic

Berichtdoor Caladai Doomblade » 11 jan 2021 09:25

Een beetje jammer dat ze niet in de munitorum field manual hebben gemarkeerd welke punten er GEWIJZIGD zijn. Nu moet ik alles nalopen om te kijken wat er veranderd is... Een ander kleurtje voor de gewijzigde waarden (alla FAQ) had gekund toch?

Qua wapenopties krijg je sowieso hoofdpijn van sommige units. Sommige units hebben 1 of geen opties, dat is makkelijk, maar primaris captains zijn een wirwar van mogelijkheden zodat je precies de bestaande modellen kan maken maar niks anders ('als het een dark angel is mag hij zijn ... vervangen door een special issue bolt gun. Als hij GEEN special issue bolt gun heeft mag hij ... WTF?)

Kijk eens naar een tactical squad sergeant, die heeft meer opties dan welk ander model. grav pistol en plasma pistol? Kan. Thunder hammer en power fist? geen probleem. 2 combi-weapons? Waarom niet, best leuk! :laugh:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Vorige

Keer terug naar WH 40.000